مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم با بیان اینکه اردوی راهیان نور چهار روزه است و از ۴ مرداد ماه آغاز می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم به واسطه این اردوها هنرمندان قمی با آرمان‌های شهدا و دفاع مقدس آشنا شوند.
کد خبر: ۶۲۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ 02 July 2018

به گزارش تابناک قم،قاسم بابایی با اشاره به لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا اظهار داشت: در تاریخ ایران اسلامی اتفاقات زیادی افتاده که مسیر تاریخ را تغییر داده است و یکی از آن مهم‌ترین رویدادها دوران پرافتخار دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه ملت ایران نباید دوران دفاع مقدس را فراموش کند، بیان کرد: اگر این مقطع حساس در تاریخ کشور به فراموشی سپرده شود آیندگان نمی‌توانند تاریخ پرافتخار نظام اسلامی را به خوبی ترسیم کنند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: اردوی راهیان نور دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های آن را به نسل جوان به خوبی تبیین می‌کند و جوانان از رشادت‌های رزمندگان به خوبی آگاه می‌شوند.

بابایی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته اردوی راهیان نور ویژه هنرمندان استان قم برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم به واسطه این اردوها هنرمندان قمی با آرمان‌های شهدا و دفاع مقدس آشنا شوند.

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور 4 روزه است و از 4 مرداد ماه آغاز می‌شود، ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این اردو از شهرهای زنجان، مهاباد، ایران شهر، سردشت، سنندج و موزه دفاع مقدس همدان بازدید می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم عنوان کرد: مهلت ثبت نام این اردو تا 17 تیرماه است و هنرمندانی که علاقه دارند در این اردو شرکت کنند می‌توانند به سازمان بسیج هنرمندان قم واقع در خیابان 75 متری عمار یاسر بلوار تعاون مجتمع ادارات ساختمان 9 دی طبقه اول مراجعه کرده ویا با شماره 37788939 تماس حاصل فرمایند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار