جناب مهندس لدنی نژاد ؛ شما کجای این شهر نفس می کشید که از بوی ناپاک تصفیه خانه فاضلاب تان در امانید ؟ آستانه صبر تحمل این مردم چقدر باید باشد که به این ناپاکی و نجاست عادت کنند ؟
کد خبر: ۶۲۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ 02 July 2018
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
آقای لدنی نژاد! شما کجای این شهر نفس می کشید؟
بسمی تعالی
جناب آقای مهندس لدنی نژاد مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان کهگلویه وبویراحمد
با سلام احترام ؛ اولین و مهمترین وظیفه ی شرکت آب فاضلاب تضمین سلامت شهر است ، شهری که بواسطه سیستم فاضلابش هم می تواند پاک و تمیز باشد و هم می تواند بطور کامل  به بدترین شکل تغییر حالت دهد و چهره زیبای یک شهر را به یک لجن زار تبدیل نماید ،  که در واقع آن هنگام که فاضلاب شهر ناکارا و دچار نقص باشد چهره شهر و سلامت شهروند هم  بدریخت  و بیمار می شود .
*جناب مهندس لدنی نژاد* ؛ شما کجای این شهر  نفس می کشید که از بوی ناپاک تصفیه خانه فاضلاب تان در امانید ؟ 
آستانه صبر تحمل این مردم چقدر باید باشد که به این ناپاکی و نجاست عادت کنند ؟ 
مگر شما در این معضل بغرنج نباید پاسخگوی مردمی باشید که سلامتشان به خطر افتاده است؟ 
آنچه امروز این مردم  را مضطرب و پریشان کرده است بوی بد افکار مسولانیست که نمی خواهند بپذیرند که علل اصلی و اساسی  چنین معضلاتی ، بی مسولیتی خود آنهاست که از یک طرف  تصمیماتشان مردم را رنجور و ناراحت کرده است و از سمت دیگر  بی تفاوتی و بی میلی  نسبت به پرسشهای که مردم‌ از اعمال و کردار آنها در راستای مسئله بوی فاضلاب شهری دارند ، مردمی که دگر ناخوش و علیل شده اند از مسولانی که شانه زیر بار مسولیت خالی می کنند و ابراز بی اعتنایی می کنند تا بی تدبیری آنها به واقعیت تلخ برای شهر تبدیل شود .
ضرورت پیگیری و دفع این سموم خطرناک که از راه تنفس به سلامت جامعه آسیب می زند که از هر موضوعی برای شرکت آب فاضلاب مهم تر و بااهمیت تر است که متاسفانه منزلت و جایگاه انسانی این مردم را به گونه ای کرده است که هیچکس نمی خواهد به پایتخت طبیعت ایران  افتخار کند .
در این روزهای که بی تابی از گرما و بی طاقتی از کم آبی دل این مردم را آشفته کرده است استشمام بوی ناپاک آب و فاضلاب از هر دردی برایشان غضبناک ترشده است ، که باید دید مسولان  صبر سکوت مردم را تحمل به حساب می آورند یا نا امیدی و مایوسی از خود  مسولان شرکت آب و فاضلاب استان .
علی صالحی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
تو کوه‌ زندگی میکنه خوشبحالش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
تو کوه‌ زندگی میکنه خوشبحالش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار