پیشکسوت فوتبال قم:
پیشکسوت فوتبال قم با اشاره به وضعیت نامشخص تیم صبا در لیگ دسته دو باشگاه های کشور گفت: باید وضعیت این تیم برای حضور یا عدم حضور در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور هر چه زودتر مشخص و بازیکنان و تیم از حالت بلاتکلیفی خارج شوند.
کد خبر: ۶۲۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ 02 July 2018

به گزارش تابناک قم،سید مهدی غیاثی خاطرنشان کرد: البته حضور تیم صبا در لیگ دسته دوم نیز نیاز به بودجه و حمایت مالی دارد و اگر قرار است اتفاق های لیگ دسته یک، در مورد این تیم تکرار شود، همان بهتر که منحل شود.

وی ادامه داد: سال گذشته شاهد بازی ها و نتایج ضعیف این تیم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور و گاهی نیز آبروریزی برای فوتبال قم بودیم و در سالجاری نباید این مساله تکرار شود.

غیاثی بیان داشت: متاسفانه تیم صبا از گذشته دارای بدهی های سنگین و بعید است فدراسیون قبل از تسویه حساب باشگاه با طلبکاران، اجازه تیم داری بدهد، بنابراین مسئولان نباید همه چیز را به یک هفته قبل از آغاز مسابقات واگذار کنند.

وی ادامه داد: اگر مشکلات صبا برطرف شود، برای جوانان قمی فرصت بسیار مناسبی است ولی به شرط اینکه با حساب و کتاب و توان مالی خوب، وارد عرصه رقابت ها شود.

وی بیان داشت: اگر تیم صبا منحل شود، فدراسیون اجاره خریداری تیم دیگری به قم را نمی دهد زیرا صبا، بدهی های زیادی دارد، بنابراین باید از اکنون به فکر برنامه ریزی برای این تیم باشیم.

تیم فوتبال صبای قم در سال 1395 از لیگ برتر به لیگ دسته یک سقوط کرد، این تیم سال گذشته در اختیار هیات فوتبال بود که از لیگ دسته یک به لیگ دسته دوم تنزل یافت.

کریم بهرامی رئیس هیات فوتبال استان قم هفته گذشته به ایرنا گفت: دیگر هیچ مسئولیتی در قبال صبا نداریم و مسئولان باید در مورد این تیم تعیین تکلیف کنند.

از سوی دیگر،علی زاهدی از اعضای هیات مدیره باشگاه صبای قم نیز روز یکشنبه به ایرنا گفت: هیچ اطلاعی از وضعیت این تیم ندارم.

حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم نیز از آخرین وضعیت و برنامه های این تیم در فصل آتی ابراز بی اطلاعی کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار