مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان گفت: به هیچ وجه دنبال جیره‌بندی آب در اصفهان نیستیم؛ چرا که معایب انجام این طرح بسیار بیشتر از محاسن آن است.
کد خبر: ۶۲۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 02 July 2018
به گزارش تابناک : هاشم امینی با اشاره به اخبار اخیر مبنی بر جیره‌بندی آب در اصفهان، اظهار کرد: تاکید وزیر نیرو این است که به هیچ عنوان آب در هیچ کجا جیره‌بندی نشود و به هر نحوی که شده تامین آب در استان‌ صورت گیرد.
 
وی افزود: در استان اصفهان برای تامین آب قرار شده که از آب سد زاینده‌رود، حفر چاه و چاه‌های استیجاری استفاده شود و به هر نحوی که شده مانع از جیره‌بندی آب شویم.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان با بیان اینکه در بحث توزیع نیز قرار شده به نحوی عمل شود که با کمترین میزان افت فشار روبه‌رو شویم، اظهار کرد: در برخی نقاط شاهد افت فشار و قطع آب بوده‌ایم که آن هم در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شده است.
 
امینی تصریح کرد: به لحاظ مشکلات فنی و خدماتی جیره‌بندی آب معایب زیادی را در بر دارد و به همین دلیل سیاست شرکت آب و فاضلاب اصفهان این است که به هیچ عنوان جیره‌بندی آب صورت نگیرد.
 
در همین راستا علی اکبر بنی طبا - سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان - نیز علام کرد که آب اصفهان در هیچ مقطعی نه به طور دائم و نه به صورت موقت، جیره بندی نشده و مباحثی که پیرامون سهمیه بندی آب در اصفهان مطرح می شود، شایعه و شیطنت برخی رسانه ها است.
 
وی با بیان اینکه افت فشار آب را در اصفهان می پذیریم، اما اینکه آب در این شهر جیره‌بندی شده، کذب محض است، گفت: سناریوی جیره بندی آب در اصفهان تنها با دستور وزارت نیرو و وزیر نیرو عملیاتی خواهد شد و اکنون برنامه‌ای برای این کار نداریم.
 
 
 
 
منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار