رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مجمع نمایندگان استان اصفهان برای جلوگیری از برداشت های غیر مجاز در بالا دست ورود پیدا کنند.
کد خبر: ۶۲۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ 01 July 2018

به گزارش تابناک : فتح الله معین صبح یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر اصفهان، اظهار داشت: با وجودی که بارها در خصوص برداشت‌های غیر مجاز آب در بالادست گفته شده است و وعده جلوگیری از این برداشت‌ها را داده‌اند اما همچنان شاهد این اتفاق ناگوار هستیم و مسئولان به این امر بی توجه‌اند.

وی بیان داشت: در هفته گذشته اخبار متفاوت و ضد و نقیضی در حوزه جیره بندی آب مطرح شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام کرد: با وجودی که یکی از نمایندگان مجلس در حوزه برداشت های غیر مجاز آب تذکر جدی در مجلس شورای اسلامی داد شاهد برخورد تند و بی حرمتی به این نماینده شدیم که این برخورد چند تنی از نمایندگان مجلس در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در شان مجلس نیست.

وی درخواست ورود جدی مجمع نمایندگان مجلس استان برای حمایت از نماینده و مردم شد که عدم مدیریت آب در بالادست چه فشارهایی را به  مردم اصفهان وارد ساخته و آنها را در چه مضیقه‌ای قرار داده است، ادامه داد: به گفته رهبری مجلس در راس امور قرار دارد و انتظار می‌رود که برای مدیریت آب در بالا دست گام جدی بردارد نه اینکه به نمایندگان اصفهان در مجلس به خاطر مطالبه به حق خود بی حرمتی شود.

معین بیان داشت: اگر قرار باشد که بی قانونی‌ها ادامه یابد، باید منتظر تحمیل هزینه‌های کلان به جامعه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه همه حرکت‌های ما در جنگ تحمیلی ناشی از همدلی و وحدت بود که در زمان حاضر نیز برای تداوم ملت ایران نیاز به همدلی است تا بتوانیم حقوق شهروندی تمام مردم را ادا کنیم، افزود: باید برای همه مردم شرایط حضور در صحنه را ایجاد کنیم و به نحوی عمل کنیم که تک تک مردم ایران تمایل به مشارکت داشته باشند.

رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در روز ۱۴ تیر ماه گفت: برخی از همکاران در شهرداری عنوان می کنند که شهرداری از زمان تولد با مرگ همراه شهروندان است و این تلاش بیانگر تلاش کارکنان مجموعه شهرداری اصفهان بوده که امیدواریم در آینده نیز با بهترین کیفیت به شهروندان ارائه شود.

وی با بیان اینکه روزانه دو میلیارد تومان هزینه خدمات شهری اصفهان است، افزود: ارائه خدمات رضایت نسبی شهروندان را به دنبال داشته است.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار