معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم خبر داد
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم از اختصاص 13 میلیارد تومان برای تعمیر اساسی ناوگان اتوبوسرانی خبر داد.
کد خبر: ۶۲۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ 01 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، عباس ذاکریان با بیان اینکه در دو سال گذشته بالغ‌بر 1400 دستگاه تاکسی درون‌شهری قم نوسازی شده است اظهار کرد: طی این مدت تاکسی‌های با بیش از 10 سال قدمت از مدار فعالیت و خدمات‌رسانی شهری خارج‌شده است که این اقدام به‌نوبه خود می‌تواند در بهبود نسبی هوای شهر قم اثرگذار باشد.

وی با تاکید بر اینکه عمر ناوگان تاکسیرانی قم نیز با نوسازی‌های اخیر به 6 سال کاهش پیداکرده است خاطرنشان کرد: در زمینه تحقق قانون هوای پاک در شهرداری اقدامات گسترده‌ای انجام شده که به جز بحث نوسازی ناوگان تاکسیرانی درزمینه اتوبوسرانی هم برنامه‌هایی داشته‌ایم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم با اشاره به خرید اتوبوس‌هایی با استاندارد یورو 4 برای ناوگان حمل و نقل عمومی قم تصریح کرد: مبحث خرید اتوبوس‌های با ضریب کیفی یورو 4 که مجهز به فیلترهای قدرتمند و استاندار بین‌المللی بوده و الزام شرکت‌های اتوبوسرانی به گرفتن معاینه فنی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته برای افزایش کیفیت اتوبوس‌های درون‌شهری قم بوده است.

وی با بیان اینکه تعمیر ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر قم از دیگر اولویت‌های مهم شهرداری قم در سال 97 بوده است گفت: برای تعمیر و ترمیم برخی اتوبوس‌های فرسوده و قدیمی اعتباری بالغ‌بر 13 میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده است و تعمیر اساسی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم در دستور کار قرارگرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار