مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم خبر داد
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم گفت: تعداد 50 واحد نازک کاری قطعات و تعداد 20 واحد نیز نسبت به نصب جرثقیل جهت بهره برداری از واحد های مربوطه اقدام کرده و تعداد دو واحد فعالیت آهن فروشی در شهرک را آغاز کرده است.
کد خبر: ۶۲۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ 01 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، علیرضا مظفری با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرک صنوف و آخرین وضعیت واگذاری واحدهای این شهرک به اصناف مختلف اظهار کرد: جدول گذاری ادامه بلوار تلاشگران و رینگ شهید لاجوردی به طول هزار متر و اجرای زیر سازی و آسفالت بلوار اصلی شهرک صنوف به مساحت 13 هزار مترمربع از جمله اقداماتی بوده که طی این مدت صورت گرفته است.

وی با اشاره به زیرسازی 70 هزار متر مربع از اراضی سایت آهن فروشان(لوپ شهید لاجوردی) معبر اصلی و فرعی‌ها با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال بیان کرد: 50 کنتور برق نیز در سایت آهن فروشان شهرک صنوف با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال نصب شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم با بیان اینکه نما کاری و نصب درب و پنجره قطعات صورت گرفته است تصریح کرد: 230 قطعه درب و پنجره نصب و 205 قطعه نما انجام گرفته و تعداد 154 قطعه نیاز به نصب درب و پنجره و تعداد 179 قطعه نیز نیاز به نما کاری دارند.

وی با اشاره به وضعیت نازک کاری و بهره‌برداری قطعات شهرک صنوف بیان کرد: تعداد 50 واحد نازک کاری قطعات و تعداد 20 واحد نیز نسبت به نصب جرثقیل جهت بهره‌برداری از واحدهای مربوطه اقدام کرده و تعداد دو واحد فعالیت آهن فروشی در شهرک را آغاز کرده است.

مظفری از لوله‌کشی و اجرای طرح آبیاری قطره‌ای فضای سبز شهرک صنوف خبر داد و افزود: طراحی شبکه داخلی برق شهرک صنوف و عقد قرارداد با مشاور مربوطه توسط هیئت امنای آهن فروشان با اعتبار 30 میلیارد ریال و اخذ مجوزات لازم جهت اجرای طرح از شرکت توزیع برق استان از دیگر اقدامات بوده است.

وی بیان کرد: طراحی و نامگذاری شوارع و پیگیری در خصوص ارسال لایحه به شورای اسلامی شهر قم واخذ مجوز و نصب تابلوهای شوارع با اعتبار 350 میلیون ریال نیز صورت گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار