رضا رضایی :
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از برپایی دوره آموزشی پبشرفته ویژه خبرنگاران این استان در تهران خبرداد.
کد خبر: ۶۲۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 01 July 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛رضا رضایی با اعلام این خبر افزود: این دوره آموزشی ۱۶ و ۱۷ تیرماه سال جاری در موسسه فرهنگی و مطبوعاتی همشهری در تهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت شرکت در این تور ۳۰ نفر بوده و اولویت حضور با رسانه‌های مکتوب و محلی است، ادامه داد: از سوی موسسه فرهنگی و مطبوعاتی همشهری به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی گواهینامه معتبر اعطاء می‌شود.

رضایی اظهار کرد: در این دوره آموزشی مباحثی همچون روزنامه نگاری چند رسانه ای، سوژه یابی و مصاحبه، خبرنویسی پیشرفته و اقتصاد رسانه و برند سازی برای خبرنگاران ارائه می شود.

وی یادآورشد: در سطح استان نیز از اواخر تیرماه طی پنج هفته متوالی در روزهای پنج شنبه و جمعه دوره آموزشی مقدماتی و تکمیلی خبر با استفاده از ظرفیت اساتید برجسته کشوری برگزار خواهد شد.

رضایی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مهمترین هدف برپایی دوره آموزشی در داخل استان تربیت مربی است، در این راستا افراد آموزش دیده در این دوره می توانند دوره هایی را نیز برای خبرنگاران شهرستان ها برپا کنند.

لازم به ذکراست؛ این دوره آموزشی با همکاری معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات خراسان شمالی برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار