تابناک: مربی سابق تیم سپاهان اصفهان گفت: با توجه به شرایط دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان در بازی‌های اخیر سپاهان شانس بیشتری برای پیروزی دارد.
کد خبر: ۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷ 19 February 2015

به گزارش تابناک اصفهان عباس سروری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به شرایط 2 تیم سپاهان و ذوب‌آهن برای حضور در شهرآورد اصفهان اظهار داشت: ذوب‌آهن مقابل استقلال اهواز بازی بسیار ضعیفی را از خود به نمایش گذاشت و دفاع ناقص، دفع نادرست توپ توسط خط دفاعی ذوب‌آهن و عدم خروج دروازه‌بان، سبب شد تیم مقابل در این بازی گل‌زنی کند و برنده از زمین بیرون رود.

وی با بیان اینکه خط دفاعی ذوب‌‌آهن در بازی مقابل استقلال اهواز اشتباهات بسیاری داشت افزود: گلی که ذوب‌آهن مقابل استقلال اهواز خورد، فقط به دلیل عملکرد بد خط دفاعی این تیم بود و تیم مقابل نیز با تیزهوشی از این فرصت استفاده کرد و توانست 3 امتیاز این بازی را کسب کند.

مربی سابق تیم سپاهان اصفهان به شرایط بسیار خوب سپاهان مقابل فولاد خوزستان اشاره کرد و گفت: سپاهان در این بازی بسیار خوب عمل کرد و با سرعت بخشیدن به موقع به بازی توانست بازی خوبی را از خود به نمایش گذارد و علاوه بر این با شرایط موجود، خط دفاعی بسیار خوب مقابل حریف ایستادگی کرد و در کل بازی قابل قبولی را ارائه داد.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم بر مبنای 2 بازی اخیر درباره شرایط این 2 تیم برای شهرآورد اصفهان صحبت کنیم، سپاهان به‌طور قطع در این بازی شانس بیستری مقابل ذوب‌آهن دارد و می‌تواند از ضعف حریف خود در خط دفاعی استفاده کند و برنده این بازی شود.

سروری با اشاره به غیبت 2 بازیکن اصلی ذوب‌آهن در شهرآورد اصفهان افزود: کارلوس سانتوس و مسعود حسن‌زاده دو بازیکن تاثیر‌گذار ذوب‌آهن به شمار می‌آیند و که هر 2 به علت سه کارته شدن در بازی قبل مقابل استقلال اهواز شانس حضور در این بازی را از دست دادند و غیبت این دو تأثیر بسیاری در شرایط ذوب‌آهن به دنبال دارد.

وی به اهمیت کسب 3 امتیاز این بازی برای سپاهان اشاره کرد و گفت: این بازی برای سپاهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار و با توجه به شرایط کنونی این تیم، سپاهان شانس بسیاری برای کسب پیروزی در این بازی دارد.

مربی سابق سپاهان تصریح کرد: اگر ذوب‌آهن بتواند به شرایط خوب خود در جام حذفی برگردد، می‌تواند به‌راحتی موفق به کسب سهمیه آسیایی شود ولی اگر وضعیت اخیر ا همچنان ادامه داشته باشد این تیم شانسی برای حضور در مسابقات آسیایی را ندارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار