کد خبر: ۶۲۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰ 30 June 2018

 

به گزارش آخرین نیوز، نتانیاهو در این پیام ویدئویی با اشاره به بازی‌های ایران در جام جهانی روسیه اعتراف کرد: مردم ایران «شجاعت» خود را در زمین فوتبال «به نمایش گذاشتند».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «تصور می‌کنید چقدر دشوار است که جلوی گل زدن رونالدو را گرفت؟» پرسشی که به نظر می‌رسد اشاره‌ای‌ است به پنالتی رونالدو، در جریان بازی ایران و پرتغال، که توسط علیرضا بیرانوند مهار شد.

ماموریت غیرممکن برای نتانیاهو

نتانیاهو با اشاره به اینکه «تیم ملی ایران غیرممکن را به اجرا رساند»، در اظهاراتی مداخله جویانه درباره حوادث اخیر در بازار تهران گفت: «می‌خواهم به مردم ایران بگویم شجاعت خود را در زمین فوتبال ثابت کردید. و هم شجاعت خود را در خیابان‌ها به نمایش گذاشتید!

در پایان نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در ادعایی مضحک ابراز امیدواری کرده که روزی شاهد بازی فوتبال ایران و اسرائیل در تهران باشد! ؛ آرزویی که قطعاً وی آن را به گور خواهد برد؛ چراکه طی سال های نه چندان دور اسرائیلی وجود نخواهد داشت که این بازی برگزار شود.

جبهه مقاومت در آستانه فتح بیت المقدس

این اظهارات وی در حالی مطرح می‌شود که امروزه به واسطه همین شجاعت‌های "جبهه مقاومت" به رهبری جمهوری اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ترین و متزلزل‌ترین موقعیت خود طی سال‌های اخیر قرار گرفته است.

به جرات می‌توان گفت که تا رسیدن "جبهه مقاومت" به بیت المقدس و آزادسازی قبله اول مسلمانان فقط ۱۰ ضربه شمشیر باقی مانده است.

این موضوع را نتانیاهو درک کرده؛ وی می‌داند که امروز ایران اسلامی با قدرتی که در منطقه پیدا کرده، توانسته حرف خود را در منطقه به کرسی بنشاند و قدرت اول منطقه شود.

درحالی که غرب، اسرائیل و سعودی ها مشغول کشیدن نقشه های خام خود برای منطقه بودند که ایجاد داعش و گروه های تروریستی در سوریه از آن قبیل بود، جبهه مقاومت به رهبری ایران و به مدد الهی توانست هم داعش را از بین ببرد و هم گروه های تکفیری در سوریه را.

درحالی که آنها می خواستند با ایجاد یک کشور جدید در عراق و شام (داعش) در واقع ارتباط زمینی بین ایران و سوریه را قطع کنند تا بتوانند دولت بشار اسد را نابود کنند و سپس سراغ حزب الله لبنان بروند و در آخر ایران، "جبهه مقاومت" امروز توانسته تمام این نقشه‌ها را نقش بر آب کند.

امروز ما به واسطه همین مقاومت و شجاعت به صورت زمینی از طریق عراق، سوریه و لبنان به راحتی تمام به مرزهای اسرائیل رسیده ایم، این یک واقعیت است.

«مالک برگرد»

پیشتر نیز تاکید شد که تا پیروزی جبهه مقاومت فقط 10 ضربه شمشیر مانده است.

در اینجا به دنبال مقایسه افراد باهم نیستیم و می‌دانیم که امام علی (ع) فقط یک نفر بود و تکرار نشدنی است اما می‌توانیم حوادث تاریخی را مشابه‌سازی کنیم تا از آنها درس بگیریم.

شاید شرایط کنونی منطقه را می‌توان به زمانی مشابه دانست که در "جنگ صفین" مالک اشتر فریاد می‌زد که تا چادر معاویه فقط 10 ضربه شمشیر مانده؛ اما پیغام از امام علی (ع) آمده بود که "مالک برگرد".

جبهه مقاومت در آن روز تا پیروزی فاصله‌ای نداشت اما خوارج دور چادر حضرت علی (ع) را شلوغ کردند و امام را تهدید کردند، فلذا در عمل در آن روز مقاومت شکست و داستان به حکمیت کشید و ابوموسی اشعری برای مذاکره انتخاب شد و جالب تر اینکه حق کاندیداشدن معاویه برای خلافت هم در مذاکرات گنجانده شد و این یعنی شکست کامل شیعه در آن روز!

امروز ما باید از آن حادثه درس بگیریم؛ شیعه در تاریخ از خوارج بسیار ضربه خورده؛ آن قدری که در تاریخ "خوارجی ها" به شیعه و جبهه مقاومت ضربه زده اند "معاویه ها" نتوانسته اند ضربه بزنند.

پر واضح است اسرائیل و نتانیاهو تاریخ ما را خوب خوانده و می داند که در شرایط مشابه باید چه کند.

یک روز از آب را بهانه می کند و روز دیگر پنالتی بیرواند را؛ اتفاقا بالعکس روحیه تسلیم ناپذیری تیم ملی فوتبال ایران به خاطر روحیه شجاعت و مقاومت در برابر تحریم ها و دشمنی هاست.

«معاویه‌های زمان» درک کرده اند باید در ایران خوارج را تحریک کنند که دور رهبری ایران را شلوغ کنند تا جبهه مقاومت از مرزهای اسرائیل فاصله بگیرند و مشغول مسائل داخلی شود؛ همانطور که "مالک اشتر" مجبور به عقب نشینی شد.

حمایت های غربی از اغتشاشات اخیر ایران هم همین نکته را بردارد؛ آنها کاملا درک کرده‌اند که نمی‌توانند در برابر "جبهه مقاومت" مقاومت و ایستادگی کنند لذا برای شکستن مقاومت می‌خواهند داخل ایران را شلوغ کنند آن‌هم با سوء استفاده از مشکلات اقتصادی امروزی کشور.

اما بهتر است نتانیاهو بداند که جبهه مقاومت امروز از تاریخ درس گرفته است و این داستان خیلی سر درازی ندارد؛ همانطور که رهبر معظم انقلاب درمورد آینده اسرائیل پیش بینی نمودند. ان شا الله

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پیرو ولایت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
ما همه سرباز توایم خامنه ای ❤
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار