تابناک: تیم هندبال مردان فولاد مبارکه سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان ثامن سبزوار است با ستاره‌های ثامن بر سر صدرنشینی در لیگ برتر رقابت می‌کند.
کد خبر: ۶۲۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹ 19 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم تیم سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان، در دیداری حساس به مصاف تیم پرقدرت و صدرنشین ثامن‌الحجج سبزوار می‌رود.

این دیدار در حالی ساعت 16 روز جمعه و به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود که فولاد مبارکه سپاهان رده دومی اصلی‌ترین تعقیب‌کننده ثامن‌الحجج سبزوار در صدر جدول رده‌بندی است.

تیم سپاهان که هفته گذشته موفق شد تیم پرقدرت مس را در کرمان شکست دهد رو در روی ثامنی قرار می‌گیرد که در هفته یازدهم تبریز را با شکست تیم شهرداری این شهر به مقصد اصفهان ترک کرده است و این حساسیت‌ها به طور قطع بر زیبایی این بازی می‌افزاید.

در سایر دیدارهای این هفته سنگ آهن گهر زمین، نفت و گاز گچساران را پیش رو دارد و تیم‌های همیاری آذربایجان غربی، سنگ آهن بافق یزد، ثامن‌الحجج مشهد و هپکو اراک به ترتیب میزبان تیم‌های شهرداری تبریز، نیروی زمینی تهران، صبای قم و منیزیم فردوس هستند.

هرچند تیم‌های ثامن‌الحجج سبزوار، فولاد مبارکه سپاهان و صنعت مس کرمان هر 3 با کسب 12 امتیاز در رده‌های اول تا سوم جدول مسابقات قرار گرفته‌اند تیم ثامن سبزوار با 3 بازی کمتر نسبت به سایر رقبا با قدرت تمام بر جایگاه نخست جدول تکیه زده است و سپاهان برای بقا در کورس قهرمانی باید در این بازی پیروز شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار