آخرین اخبار پیش از شهرآورد اصفهان
تابناک: کمتر از 24 ساعت تا شهرآورد اصفهان میان تیم های ذوب آهن و سپاهان زمان باقی مانده است. هر دو تیم بعد از ظهر امروز آخرین تمرینات خود را انجام دادند و آماده برگزاری شهرآورد پنجاه و سوم لیگ برتر هستند.
کد خبر: ۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲ 19 February 2015

به گزارش تابناک اصفهان، کمتر از 24 ساعت تا شهرآورد اصفهان میان تیم های ذوب آهن و سپاهان زمان باقی مانده است. هر دو تیم بعد از ظهر امروز آخرین تمرینات خود را انجام دادند و آماده برگزاری شهرآورد پنجاه و سوم لیگ برتر هستند.

8 هزار بلیط بین هوادارن دربی تقسیم می شود

علیرضا جهانشاهی در جلسه هماهنگی این دیدار با معاون فرمانداری لنجان، نماینده باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان، یگان ویژه انتظامی استان اصفهان، نیروی انتظامی شهرستان لنجان با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: درب ورزشگاه فولادشهر برای ورود تماشاگران دو تیم با هماهنگی یگان ویژه انتظامی استان اصفهان از ساعت ۱۳ باز می‌شود.

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان بیان کرد: بر اساس هماهنگی انجام گرفته نیمی از ظرفیت ورزشگاه فولادشهر در اختیار هواداران تیم سپاهان و نیمی دیگر از ظرفیت این ورزشگاه در اختیار هواداران تیم ذوب‌آهن قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۴ هزار بلیط به هوادارن تیم سپاهان و تعداد ۴ هزار بلیط به هودارن تیم ذوب آهن اختصاص داده شده که در محل ورزشگاه فولادشهر از ساعت ۱۲:۳۰ توسط هیئت فوتبال استان اصفهان به فروش می‌رسد.

جهانشاهی افزود: بلیط های این بازی در دو رنگ سبز برای هواداران ذوب آهن و زرد برای هواداران سپاهان در نظر گرفته شده است.

شهرآورد اصفهان بعد ملی دارد

علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد، رئیس هیئت فوتبال اصفهان درباره شهرآورد این هفته دو تیم اصفهانی اظهار کرد: شهر آورد اصفهان یک شهرآورد ویژه است به این دلیل که این دیدار نه تنها مورد توجه مردم اصفهان است، بلکه توجه هواداران، دیگر تیم ها در اقسام نقاط مختلف ایران را به خود جلب می‌کند.

وی ادامه داد: در طول تاریخ این شهرآورد همیشه دو تیم به دنبال ارائه یک بازی هیجانی و زیبا بوده اند و به دنبال آن نتایج این دیدار اغلب با پیروزی یکی از دو تیم بوده است که همین دلایل باعث شده است بازی این دو تیم برای هواداران فوتبال در ایران جذاب و دیدنی باشد.

رئیس هیئت فوتبال اصفهان درباره جلسه هماهنگی که این هیئت با مسئولین دو باشگاه اصفهانی گذاشته است بیان کرد: هیئت فوتبال جلسه هماهنگی با مسئولین دو باشگاه داشت که دراین جلسه صحبت های زیادی درباره حضور حداکثری هواداران دو تیم داشت که با توجه به میزبان بودن باشگاه سپاهان قرار هایی با این باشگاه گذاشته شد تا بتوانیم با همکاری این باشگاه هواداران بیشتری را به ورزشگاه بیاوریم.

وی افزود: دراین هماهنگی قرار براین شد که باشگاه سپاهان برای حمل و نقل هواداران مکان ها و وسایل نقلیه بیشتری را تدارک ببیند که این محل های این مکان ها تا پاسیان امروز از سوی باشگاه سپاهان اعلام خواهد شد و امیدوارم رسانه های ورزشی اصفهان در اطلاع رسانی این امر ما را یاری نمایند تا هواداران با آگاهی از این مکان ها بتوانند حضور بیشتری در ورزشگاه داشته باشند.

ذوب آهن بدون سانتوس و حسن زاده نیز تیم خوبی است

مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: با توجه به پیروزی که 2 تیم در بازی گذشته خود داشته‌اند قطعاً هر 2 تیم از شرایط روحی خوبی برخوردار هستند و با توجه به جدول لیگ هر 2 تیم در این دیدار به دنبال کسب امتیاز و پیروزی هستند.

وی درباره اینکه 2 بازیکن تأثیرگذار خود را در بازی فردا در ترکیب ندارند، بیان کرد: 2 بازیکن تأثیرگذار ما که یکی حسن‌زاده در خط حمله و دیگری سانتوس در خط دفاع هستند را در اختیار نداریم ولی تیم ما بازیکنان جوان خوبی دارد که می‌تواند در بازی بزرگ فردا مقابل سپاهان نمایش قابل قبولی را ارائه دهند.

سپاهان به برد برابر ذوب آهن احتیاج دارد

حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: از نگاه بنده این دیدار از داربی تهران متفاوت‌تر است و تفاوتش این است که حاشیه کمتری دارد و هر 2 تیم به فکر نتیجه در این دیدار هستند؛ خوشحالم که اولین تجربه‌ام را در داربی اصفهان دارم و قبلاً در خوزستان داربی را تجربه کرده‌ام و در خوزستان شرایط خوبی را شاهد بودم و امیدوارم در بازی فردا تماشاگران به خوبی از 2 تیم حمایت کنند و فارغ از هر نتیجه به یکدیگر احترام بگذارند.

وی ادامه داد: بازیکنانمان با رسانه‌های گروهی مصاحبه‌های خوبی داشته‌اند و در صحبت‌هایشان به تمجید از هم‌تیمی‌هایشان پرداخته‌اند که این نشان می‌دهد بازیکنانم احترام خاصی به یکدیگر قائل هستند و امیدوارم در بازی فردا هواداران از این دیدار لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه تیمش در بحث گلزنی کمی مشکل دارد، بیان کرد: می‌توانم بگویم در گلزنی در رده‌های اول هستیم و حریفهایمان دست و پا بسته نیستند و قرار نیست ما در هر بازی 3 یا 4 گل بزنیم؛ ما تمرین می‌کنیم که نقاط ضعفمان را بپوشانیم ولی به دلیل فشردگی بازی‌ها و کیفیت دیگر تیم‌های لیگ برتر در امر گلزنی کمی ضعیف ظاهر شدیم.

گفتنی است، دیدار تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار