به مناسبت آغاز هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نمایشگاه عکس و پوستر در نگارخانه حوزه هنری ایلام گشایش یافت.
کد خبر: ۶۲۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ 27 June 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه شامل 30 تابلو با محتوای جنایات آمریکا در جهان به ویژه بر ضد ملت ایران بوده که از امروز به مدت یک هفته در نگارخانه حوزه هنری ایلام دایر است.

حجت الاسلام علی چراغی پور افزود: 6 الی 12 تیرماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده و بر این اساس برنامه های ویژه ای در سطح استان به همین مناسبت برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هفته دوم تیرماه با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده و در این زمینه ستادهایی در سراسر کشور و از جمله این استان برای اجرای برنامه های ویژه این هفته تشکیل شده است.

وی سوء ‌قصد نافرجام به حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای در 6 تیرماه 1360 توسط گروهک تروریستی فرقان، بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران هفتم تیر ماه 1360 توسط سازمان منافقین و به شهادت رساندن آیت‌الله بهشتی و 72 نفر از یاران ایشان و بمباران شیمیایی سردشت توسط هواپیماهای جنگی رژیم بعثی عراق در هشتم تیرماه سال 1366 و شهادت 110 نفر و مجروح شدن پنج هزار نفر را از جمله این حوادث برشمرد.

وی به شهادت رساندن محمد کچویی رئیس زندان اوین در هشتم تیر ماه 1360 و همچنین به شهادت رساندن آیت‌ الله صدوقی نماینده امام خمینی(ره) و امام جمعه یزد در 11 تیرماه 1361 توسط اعضای گروهک تروریستی منافقین و شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی وینسنس در 12 تیرماه 1367 که منجر به شهادت تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن هواپیما شد را از دیگر رخدادهای این هفته در تاریخ کشور برشمرد.

چراغی پور بیان کرد: به همین منظور هفته ای با عنوان بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی می تواند آینه‌ای برای انعکاس نفاق، دورویی و دروغگویی قدرت های استکباری مدعی حقوق بشر و فرصتی برای افشاگری و نمایاندن چهره واقعی آمریکای جنایتکار باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار