نماینده مردم شیراز با اشاره به سخنان معاون اول رییس جمهور در جلسه غیرعلنی مجلس و برنامه های دولت برای وضعیت معیشت مردم و جلوگیری از گرانی ها گفت: این برنامه ها مورد حمایت جدی مجلس قرار می گیرد.
کد خبر: ۶۲۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 25 June 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان:فرج الله رجبی، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس با حضور معاون اول رییس جمهور برای بررسی گرانی اخیر در کشور گفت: در این جلسه آقای جهانگیری مسایل کلی مملکت و همچنین وضعیت اقتصادی را برای نمایندگان تشریح کردند که پس از سخنان وی تا حدودی نظرات دولت و مجلس به هم نزدیک شد و به نوعی همدلی ای ایجاد شد.

 

وی اظهار داشت: ما معتقدیم برنامه های دولت برای وضعیت معیشت که قرار است در آینده از طرف دولت اعلام شود می تواند مورد حمایت مجلس قرار گیرد و برنامه های دولت برای این مسئله برنامه های خوب و مدونی است.

 

رجبی تصریح کرد: همچنین در این جلسه آقای لاریجانی از همدلی و وفاقی که بین نمایندگان و دولت به وجود آمده است ابراز خوشحالی و خوشنودی کردند و تاکید کردند که باید این نگاه به یکدیگر نزدیک شود البته وی توصیه ای در رابطه با وفاق سیاسی نیز مطرح کردند که این سخنان نیز از ضرورت های امروز جامعه بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار