سومین جشنواره موسیقی فطرت به همت انجمن موسیقی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر در تالار فرهنگ این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۳۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲ 25 June 2018

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با اعلام این خبر گفت: تلاش ما در حوزه فرهنگ و هنر در سال جاری ایجاد شور و نشاط اجتماعی و فراهم ساختن بستری مناسب جهت بالندگی و رشد و ارتقا بیش از پیش هنر و فرهنگ بوده است، به همین منظور جشنواره موسقی فطرت در سال سوم برگزاری با همکاری انجمن موسقی شوشتر برگزار شد.

علی بهرامی بیان کرد: گروه‌های مختلف موسقی به ویژه کودکان و نوجوانان در این برنامه سهم بسزایی داشتند که باید از مربیان و خانواده این عزیزان که ظرفیت‌های آینده هنر موسقی شهرستان هستند تقدیر کرد.

وی با اشاره به پتانسیل موجود در شهرستان شوشتر در زمینه‌های فرهنگی هنری، به ویژه در رده‌های سنی کودکان و نوجوانان افزود: در نظر داریم تا نخستین جشنواره کودک و نوجوان را در شهرستان شوشتر با حضور هنرمندان این رده سنی به ویژه در عرصه موسقی در شهریور ماه سال جاری برگزار کنیم تا به این روش حضور این عزیزان مستعد و نوپا را در عرصه فرهنگ و هنر بیش از پیش در جامعه منعکس کنیم.

در این جشنواره هنرمندان و گروه‌های برتر موسیقی شهرستان شوشتر، اهواز، گتوند و دیگر شهرستان‌ها حضور داشته و به اجرای موسقی پرداختند.

در پایان این مراسم از هنرمندان، مربیان، استادان و پیشکسوتان حوزه موسقی تجلیل شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار