فرمانده یگاه‌های ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: خدمتگزاری به مردم و ارتقاء رویکرد جامعه محوری؛ راهبرد اصلی یگان ویژه ناجا است
کد خبر: ۶۲۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ 25 June 2018

 فرمانده یگاه‌های ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: خدمتگزاری به مردم و ارتقاء رویکرد جامعه محوری؛ راهبرد اصلی یگان ویژه ناجا است.

به گزارش ایرنا، سردار حسن کرمی اظهار داشت: رویکرد اجتماعی نقطه قوت یگان ویژه در مأموریت‌های محوله بوده و باید از این فرصت برای مردمی کردن امنیت نهایت بهره را ببریم.

وی گفت: راهبرد‌های نوین یگان‌های ویژه ناجا بر مبنای ارتقاء آمادگی‌های جسمانی، عملیاتی، علمی و بصیرتی در کنار ارتقاء اشراف اطلاعاتی، رویکرد اجتماعی و توسعه منابع انسانی است.

سردار کرمی خاطر نشان کرد: داشتن آمادگی، نیاز به آموزش نوین و ایجاد زیر ساخت‌های مناسب دارد تا کارکنان یگان ویژه با حفظ آمادگی بتوانند در زمان نیاز با حضور سریع و به موقع با رویکرد جامعه محوری، آمادگی مقابله و بازدارندگی در برابر تهدیدات را داشته باشند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا ادامه داد: همه فرماندهان باید بر ماهیت برنامه و ماموریت‌های محوله اشرافیت کامل داشته باشند تا بتوانند بهتر عمل کنند، بحمدلله در طول ماموریت‌های گذشته موفقیت‌های زیادی را کسب نموده ایم که این مهم نشان دهنده تلاش همه جانبه، اجرای برنامه‌های اصولی و کاربردی است.

وی خاطر نشان کرد: اشراف اطلاعاتی نسبت به جمعیت، جغرافیا، تهدیدات و ... خیلی مهم است، دشمن در حوادث و ماموریت‌های سال گذشته با استفاده از ابزار‌های رسانه‌ای و فضای مجازی به دنبال انحراف افکار عمومی و ایجاد آشوب در کشور بوده که با هوشیاری پلیس مدیریت شد، وقتی پلیس با استفاده از تاکتیک‌های پیشرفته و با صلابت در صحنه ورود پیدا کند حساب و کتاب دست مخلان، آشوبگران و ... می‌آید که این نشان از کار آمدی و فنی بودن پلیس است.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: با رویکرد اجتماعی و برخورد‌های معقول پلیس بر اساس قانون؛ مردم حامی و پشتیبان ما در انجام ماموریت‌ها هستند و این رابطه در نظام مقدس جمهوری اسلامی رابطه‌ای متقابل و دو سویه است، اگر پلیس خود را با مردم ارتباط دهد همه توفیقات حاصل خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: تک تک کارکنان یگان ویژه باید از آمادگی جسمانی و ورزیدگی بسیار بالایی برخوردار باشند تا در میدان عمل بتوانند به بهترین وجه ممکن انجام وظیفه نمایند، آشنایی با تجهیزات به روز، مهارت آموزی در حوزه کاری، ارتقاء روحیه معنوی و اعتقادی و فراگیری آموزش‌های نوین متناسب با تهدیدات و گسترش جامعه محوری، راهبرد‌های یگان ویژه است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار