روز یکشنبه گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید با عرضه بلوک 1. 5 درصدی سهام شرکت فولاد مبارکه از ترکیب سهامداران عمده این سهم خداحافظی می‌کند.
کد خبر: ۶۲۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ 23 June 2018

به گزارش تابناک : یکشنبه سوم تیرماه تعداد یک میلیارد و 125 میلیون سهم معادل 1.5 درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان به قیمت پایه هر سهم 450 تومان از سوی شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید عرضه می‌شود.
عرضه این بلوک بطور یکجا و نقد بوده و در بازار اول بورس تهران عرضه خواهد شد.
به این ترتیب در صورت معامله این میزان سهام شرکت گروه مدیریت سرمایه امید از ترکیب سهامداران عمده فولاد مبارکه خارج خواهد شد.
کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که 3 درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را نقداً یا به صورت ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز یا به این شرکت ارائه نمایند.
همچنین خریداران لازم است جهت بررسی شرایط متقاضیان خرید معاملات عمده سهام و حق تقدم نسبت به تکمیل فرم‌های آگهی عرضه عمده حداکثر تا ساعت 10 روز کاری قبل از عرضه اقدام و نسبت به ارسال آن به معاونت بازار بورس تهران از طریق کارگزار خود اقدام نمایند.
شرایط این معامله بر اساس قاعده تسویه دو روز پس از معامله T+2 و از طریق دو کد بورسی حقوقی شرک 16596 به تعداد 625 میلیون سهم و شرک 17237 به تعداد 500 میلیون سهم از سوی کارگزاری بانک سپه عرضه می‌شو د.

 

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار