یادواره شهید "محمدعلی مبارک" از شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی در منطقه پردیسان قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 22 June 2018

به گزارش تابناک قم، در آخرین شامگاه بهار 97 مردم شهیدپرور پردیسان برای تقدیر از خانواده بزرگوار شهید مبارک و یادآوری خاطرات دوران جنگ یادواره برگزار کردند.

این مراسم که در مسجد فاطمه الزهرا(س) منطقه پردیسان قم برگزار شد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید صمصام الدین قوامی امام‌ جمعه شهرک پردیسان سخنرانی کرد و اظهار داشت: امیدوار هستم این جلسه به عزم راسخی برای ادامه راه شهدا تبدیل شود چرا که دشمن کمین کرده تا دستاورد آنان را از ما بگیرد و دشمنان اسلام با زخمی که از این انقلاب خورده‌اند قسم‌خورده‌اند که یاد این شهدا را از ما بگیرند.

وی با اشاره به حرکات اخیر دشمنان انقلاب افزود: این حرکت‌هایی که دشمن انجام می‌دهد نشان استواری نیست بلکه نشانه سرنگونی و زبونی آنان است.

امام‌ جمعه پردیسان با بصیرت خواندن مردم را مورد تأکید قرار داد و اذعان کرد: ما معنی تمام این حرکات را می‌فهمیم و یک‌قدم از این راهی که انتخاب کرده‌ایم به عقب بازنخواهیم گشت، ما می‌دانیم که استرس و اضطراب در وجود آنان معلوم است و برخی افراد مجذوب فکر می‌کنند دشمنان در قدرت هستند.

قوامی با یادآوری 8 شوال تاریخ تخریب بقیع ادامه داد: در حال حاضر شما در کنار المان آرامگاه شهید مبارک هستید و چقدر با احترام رفت و آمد می‌کنید اما چند قرن قبل وهابیت زیارتگاه ائمه اطهار(ع) را تخریب کردند و اکنون چندتکه سنگ بیشتر باقی نمانده است.

در ادامه کاجی با روایت روزهای جنگ یادآور سختی‌های روز جنگ شد و مقام شهدا را والا خواند و در پایان فرزند شهید مدافع حرم مصطفی نبی لو با ذکر مصیب حال و احوال مراسم را به نام امام حسین (ع) عطرآگین کرد.

لازم به ذکر است پس از ختم جلسه ستاد برگزاری یادواره شهید محمدعلی مبارک از خانواده شهید مبارک و نبی‌لو و فعالان فرهنگی تقدیر و تشکر کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار