جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف محموله قاچاق پوشاک بچگانه به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کنگاور خبر داد.
کد خبر: ۶۲۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 20 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا مرزبانی" اظهار داشت: ماموران یکی از ايست و بازرسي های شهرستان کنگاور، با رصدهای اطلاعاتی و استفاده از منابع خبری از ورود یک محموله قاچاق توسط یکدستگاه خودرو نیسان به داخل شهرستان مطلع شدند.

وي ادامه داد: ماموران پس از تشکیل تیمی عملیاتی نسبت به کنترل محورهای مواصلاتی ورودی به شهرستان اقدام و با شناسایی خودرو مذکور نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

سرهنگ مرزبانی یادآوری کرد: پس از بازرسی از این خودرو، ماموران موفق شدند سه هزار و 400 دست انواع لباس خارجی بچگانه را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: طبق نظر کارشناسان ارزش تقريبي این محموله پوشاک قاچاق به حدود یک میلیارد ریال می رسد.

وی در ادامه از توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری دو متهم خبر داد و گفت: پس از تشکیل و تکمیل پرونده، این افراد برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ مرزبانی در پایان مبارزه با قاچاق کالا را یکی از اولویت های همیشگی پلیس خصوصا در سال حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار