کد خبر: ۶۲۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 20 June 2018
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مصدوم شدن 493 مصدوم در پی 322 فقره تصادف در شهرستان گچساران و جاده های مواصلاتی به شهر و روستاهای حومه خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس 115 استان؛ جلال پوران فرد با بیان اینکه این تصادفات در سه ماهه اول سالجاری به وقوع پیوسته است، گفت: این تصادفات 477 نفر مصدوم را روانه بیمارستان کرد.

وی تصریح کرد: در فروردین ماه امسال 126 مورد تصادف در گچساران به وقوع پیوسته که 72 مورد آن شهری و 54 مورد جاده ای گزارش شده است.

پوران فرد ادامه داد: در این مدت زمان در تصادفات جاده ای 105 نفر مصدوم شدند که 101 نفر را به بیمارستان انتقال داده و 4 نفر در صحنه حادثه  درمان سرپایی شدند.

وی با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه نیز 100 مورد تصادف رخ داده و از این تعداد 71 مورد شهری، 29 مورد تصادف جاده ای بودند که تصادف شهری 91 مصدوم درپی داشت که90 مصدوم انتقال و یک مصدوم در صحنه درمان شدند، اظهار داشت: از مجموع 29 تصادف جاده ای اردیبهشت ماه این شهرستان، 61 نفر مصدوم شدند که از این تعداد شصت نفر انتقال و یک نفر در صحنه درمان سرپایی شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: در خرداد ماه امسال نیز 96 فقره تصادف اتفاق افتاده که از این تعداد 65 مورد شهری و 31 مورد جاده ای بوده است.

وی با عنوان این مطلب که تعداد مصدومان شهری و جاده ای در در این ماه 149 نفر بود، افزود:  135 نفر به بیمارستان انتقال و 6 مصدوم در محل حادثه درمان شدند.

پوران فرد در ادامه ابراز داشت: از ابتدای سالجاری تا 28 خرداد ماه نیز 23 مورد عملیات توسط اورژانس هوایی گچساران انجام شده است.

وی با بیان اینکه پرسنل اورژانس 115 تاکنون با تلاش شبانه روزی به وظایف خود عمل کرده و به شهروندان خدمت رسانی میکنند، تصریح کرد: اورژانس 115 گچساران با 7 پایگاه زمینی و یک پایگاه اورژانس هوایی و 44 پرسنل آماده ارائه خدمات درمانی و امدادی به مردم گچساران و هم وطنان عزیز است.

پوران فرد در پایان خاطر نشان کرد: مردم عزیز در صورت تماس با 115 خونسردی خود را حفظ کرده،  به توصیه های اپراتور 115 توجه و از راهنمایی  های پزشکی لازم در خصوص جان بیماران خود تا رسیدن اورژانس بهره مند شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار