بال تیم ملی فوتبال آلمان در مورد تیم تحت هدایت کارلوس کی‌روش و شکست ژرمن‌ها مقابل مکزیک اظهارنظر کرد.
کد خبر: ۶۲۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 19 June 2018

به گزارش تابناک : یولیان برانت در پی شکست یک بر صفر یکشنبه شب تیم ملی فوتبال آلمان مقابل مکزیک در گروه F مسابقات جام جهانی 2018 گفت: ما نتیجه این بازی را واگذار کردیم و اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. مکزیک هم تیم بهتر میدان بود و به همین خاطر به پیروزی رسید. با این حال به نظرم ما تیم خوبی داریم و می‌توانیم در دو بازی بعدی‌مان مقابل سوئد و کره جنوبی به برتری برسیم. در حال حاضر هم باید از عهده فشار موجود برآییم و به نظرم در نهایت می‌توانیم از مرحله گروهی صعود کنیم. ما در این دیدار مقابل مکزیک بدشانس بودیم و سعی می‌کنیم در بازی‌های بعدی از شانس‌مان برای رسیدن به پیروزی استفاده کنیم.
وی در خصوص صدرنشینی تیم ملی ایران در گروه B این رقابت‌ها در حضور تیم‌های قدرتمند اسپانیا و پرتغال و احتمال صعود شاگردان کارلوس کی‌روش از گروه خود نیز اظهار داشت: ایران تیم خوبی دارد و در حال حاضر هم صدرنشین گروه خودش است و امکان دارد از گروه B صعود کند. در واقع هر تیمی شانس صعود به دور بعد را دارد و از آنجایی که ایران از بازی اول خود سه امتیاز کسب کرده است، شانس راهیابی‌اش به دور بعد وجود دارد.
بال 22 ساله تیم ملی فوتبال آلمان در خصوص هواداران ایرانی که در جام جهانی 2018 از تیم ملی آلمان هم حمایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: پیش از هر چیزی می‌خواهم از هواداران ایرانی که از ما حمایت می‌کنند، تشکر و قدردانی کنم. امیدوارم به خاطر هواداران ایرانی‌مان هم که شده بازی بعدی‌مان را با برد به پایان ببریم.
برانت در خصوص ستاره‌های پیشین تیم ملی فوتبال ایران از جمله علی دایی، وحید هاشیمان، مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی که سابقه بازی در رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان را دارند، تأکید کرد: از بازیکنان فعلی ایران خیلی شناخت ندارم، اما بازیکنانی را که نام بردید، به خوبی می‌شناسم. وقتی که من کودکی بیش نبودم، بازی‌های بوندس‌لیگا را زیاد تماشا می‌کردم و بازی‌های علی کریمی و وحید هاشمیان را به یاد دارم.

 

 

منبع : تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار