هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به آغاز تمرینات این تیم گفت: از امیر قلعه‌نویی برای تمام زحماتش ممنونم و یک عذرخواهی نیز به او بدهکار هستم.
کد خبر: ۶۲۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 19 June 2018

به گزارش تابناک : حمید بوحمدان آرامش موجود در ذوب‌آهن را عامل تمدید قراردادش با این تیم دانست و اظهار داشت: در فصلی که در ذوب‌آهن بودم آرامش بسیاری داشتم. در نیم‌فصل نخست فراز و نشیب زیادی داشتیم، اما خوشبختانه در نیم‌فصل دوم عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم موفق شویم.

وی افزود: از باشگاه ذوب‌آهن بسیار راضی بودم و سال آرام و پر آرامشی را پشت سر گذاشتم و تمدید کردن قراردادم بهترین تصمیم من بود.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره انتخاب نمازی‌زاده به جای قلعه‌نویی و میزان موفقیت این تیم در فصل آینده خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم آقای نمازی‌زاده انتخاب بسیار خوبی است. اگرچه در حال حاضر نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد، اما انشاالله همه با هم تلاش کنیم تا بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

فصل سختی پیش رو داریم

بوحمدان درباره آغاز تمرینات ذوب‌آهن و فصل پیش رو گفت: فصل بسیار سختی در پیش است، اما همه مصمم هستیم که با تلاش زیاد بتوانیم موجب سربلندی خودمان و باشگاه ذوب‌آهن شویم.

وی در پایان ضمن تشکر از قلعه‌نویی اظهار داشت: یک عذرخواهی هم به او بدهکارم. شرایط مهیا نشد که به باشگاه سپاهان بروم و هم از امیر قلعه‌نویی و هم از مدیریت باشگاه سپاهان عذرخواهی می‌کنم.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار