با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رییس اوقاف و امور خیریه کشور ، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان امروز برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۴ 19 June 2018

در این مراسم با تکریم حجت‌الاسلام قاسمی زاده مدير کل قبلي استان ، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی به مدت سه سال به عنوان مدیر کل جديد اوقاف و امور خیریه استان کرمان منصوب شد.

مدیر کل سابق اوقاف و امور خیریه استان کرمان در این مراسم تعامل با دستگاه های اجرایی ، واقعی سازی قیمت اراضی وقفی ، اجرای دستورالعمل ها و قوانین این حوزه و کار کردن با حداقل بودجه و هزینه را از برنامه های خود در 12 سال تصدی گری خود دانست.
حجت‌الاسلام قاسمی زاده همچنین کمک 3600 میلیاردی به بقاع متبرکه استان ، انجام 45 هزار متر مربع ساخت و ساز در بقاع استان ، سرمایه گذاری بیش از 150 میلیارد تومان در سراسر استان ، تنظیم 12 هزار سند اجاره با متصرفین املاک وقفی را بخشی از عملکرد 12 ساله این نهاد برشمرد.
وی تعیین تکلیف 522 هکتار اراضی اختلافی این نهاد و منابع طبیعی و پشتیبانی 50 هزار قاری قرآن و ثبت 900 وقف جدید را بخش دیگری از فعالیت های یاد شده دانست.
معاون سیاسی و اجتماعی و امنیت استانداری کرمان نیز در این مراسم از تعیین تکلیف یک میلیون و 200 هزار هکتار اراضی مورد اختلاف بین اوقات و منابع طبیعی خبر داد.

در اين مراسم با اهداي لوح یادبود از سوی اشخاص ، نهادها و... از خدمات آقای قاسمی زاده قدرداني شد و از دو کتاب آثار اجتماعی وقف و امام زاده محمدبن ابراهیم مجاب به نگارش حجت الاسلام قاسمی رونمایی شد.

حجت الاسلام تدینی مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان هم از خدمات و تلاش های مدیر کل پیشین تشکر کرد و افزود: امیدوارم بتوانم برنامه های ستاد مرکزی را به پیش ببرم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار