رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران گفت : در سال جاری ، تمامی کمپ های ساحلی اورژانس مجهز به آمبولانس برای ارائه خدمات به مسافران تابستانی شدند .
کد خبر: ۶۲۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 18 June 2018

به گزارش تابناک : یحیی صالح طبری روز دوشنبه افزود : برای تابستان امسال 30 کمپ ساحلی اورژانس در سواحل دریای خزر آماده خدمات رسانی به مسافران و غریق احتمالی در دریا هستند . 
وی ادامه داد : برای تابستان امسال ، 60 نفر از نیروهای متخصص فوریت های پزشکی در این کمپ های ساحلی مستقر شده اند . 
به گفته رئیس اورژانس مازندران پیش از این و در سالهای قبل در صورت بروز حوادث و نیاز به آمبولانس پس از تماس با پایگاههای اورژانس نزدیک به کمپ ها ، آمبولانس اعزام می شد . 
وی مجهز شدن کمپ های ساحلی به آمبولانس را باعث ارائه خدمات سریعتر و بهتر به غریق های احتمالی دریا و جلوگیری از مرگ آنها دانست . 
براساس گزارش پارسال پزشکی قانونی مازندران 77نفر از هموطنان در سواحل دریای خزر استان مازندران غرق شدند که 68نفر آنان مرد و 9 نفر زن بودند .
صالح طبری ابراز امیدواری کرد با اقدامات بهینه سازی خدمات اورژانس در سواحل دریای مازندران خدماتدهی مطلوب تری به مسافران ارائه شود .
وی با اشاره به اینکه تعطیلات 2 روزه عید فطر امسال بدون حادثه رانندگی سپری شد ، ادامه داد : اورژانس استان ماموریتی در این خصوص نداشته است . 
رئیس اورژانس مازندران گفت : بخش بیشتری از ماموریت های اورژانس مازندران در ایام تعطیلات برای ارائه خدمات به مصدومان حوادث رانندگی در جاده ها است . 
اورژانس مازندران ماهانه میانگین 6 هزار و 500 تا 7 هزار ماموریت انجام می دهد که در زمان تعطیلات و اوج گیری سفرها این میزان به بیش از 7 هزار ماموریت افزایش می یابد و از این تعداد بیشتر از 2 هزار و 500 ماموریت برای خدمات رسانی به مصدومان تصادفات است . 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار