اصفهان از فردا میزبان دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و دومین نمایشگاه بین‌المللی هتل، رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ است.
کد خبر: ۶۲۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ 18 June 2018

به گزارش تابناک : این دو نمایشگاه به وسعت 9 هزار و 450 متر ، 80مشارکت‌کننده از استان‌های اصفهان، تهران، مازندران، فارس، خراسان رضوی، هرمزگان و قم حضور دارند و توانمندی‌های خود را در عرصه‌های گردشگری، هتل‌داری، اقامتی و پذیرایی به نمایش می‌گذارند.
همچنین نمایندگانی از کشورهای ترکیه، امارات، مالزی، مجارستان و عمان نیز در این نمایشگاه ظرفیت های گردشگری کشور خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.
سفیران کشورهای ازبکستان، تاجیکستان، کره‌جنوبی، ساحل عاج، سنگال، ارمنستان، ویتنام و ژاپن نیز میهمانان ویژه این نمایشگاه خواهند بود.
در دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اصفهان شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌ها، مراکز اقامتی و هتل و مراکز توریستی و تفریحی، انجمن‌ها و اتحادیه‌ها، مراکز آموزشی، نشریات و مطبوعات، تولیدکنندگان تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی و طراحان و سازندگان تجهیزات هتل حضور می یابند.
برگزاری سومین دوره مسابقات نوشیدنی‌های سرد یکی از اصلی‌ترین بخش‌های جانبی دهمین نمایشگاه گردشگری اصفهان خواهد بود.
دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و دومین نمایشگاه بین‌المللی هتل، رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ اصفهان از فردا تا اول تیر در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا می شود.

 

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار