عصر روز گذشته نشست خبری باشگاه سپاهان پیش از آغاز نخست تمرین این تیم با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 17 June 2018

به گزارش تابناک : در این نشست خبری مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دادند.
تابش پیرامون شرایط فصل گذشته سپاهان گفت: یکی از موفق‌ترین فصل‌ها در تمامی رشته‌ها به‌جز تیم فوتبال بزرگسالان را پشت سر گذاشتیم و نتایج خیلی خوبی کسب کردیم. در رشته‌هایی همچون ووشو، والیبال نشسته، تیم فوتبال بانوان و ... بسیار فعال بودیم و به موفقیت‌های بزرگی نیز رسیدیم. در تیم‌های فوتبال پایه هم قهرمانی‌های زیادی به دست آوردیم؛ اما متأسفانه در تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه که ویترین باشگاه محسوب می‌شود، ضعیف ظاهر شدیم. در حال حاضر 2919 ورزشکار، مربی و سرپرست در قالب 68 تیم در باشگاه سپاهان فعال هستند و 70 نفر ملی‌پوش نیز داریم.
او پیرامون شایعاتی که درباره بودجه باشگاه شنیده می‌شود با ابراز گلایه از یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: متأسفانه عدد و رقم‌هایی را می‌شنویم که برایمان عجیب است. به‌عنوان‌مثال در یک برنامه تلویزیونی بودجه تیم فوتبال سپاهان 43 میلیارد تومان عنوان می‌شود درحالی‌که کل بودجه باشگاه 28 میلیارد تومان بوده است. تعجب می‌کنم چگونه این ارقام منتشر می‌شود. البته ما فصل پیش اسپانسر هم داشتیم و رقم کل بودجه‌ باشگاه نزدیک به 32 میلیارد تومان رسید. باید اعلام کنم که تمام اعداد و ارقام در باشگاه سپاهان حساب‌وکتاب دارد و اجازه نداریم ریالی خارج از چارچوب باشگاه هزینه کنیم. در سال جاری هم در بحث قراردادها بسیار خوب عمل کردیم و قراردادهایمان به‌صورت حرفه‌ای تنظیم شده است. امسال ممکن است 10 درصد به بودجه باشگاه توسط شرکت فولاد مبارکه افزوده شود. این در حالی است که 80 درصد بودجه باشگاه در تیم بزرگسالان هزینه می‌شود. آمادگی داریم که در همه رشته‌ها قراردادهایمان را شفاف اعلام کنیم.
تمامی نفراتی را که می‌خواستیم جذب کردیم
امیر قلعه‌نویی پیرامون شرایط فعلی سپاهان و در پاسخ به اینکه آیا خواسته‌هایش تاکنون از طرف باشگاه برآورده شده است چنین پاسخ داد: بله تمامی نفراتی را که می‌خواستم باشگاه جذب کرده است و 10 تا 20 درصد زیر مبلغ پیشنهادی با بازیکنان موردنظر قرارداد بستیم. هرکسی قرار است که به سپاهان بیاید باید باافتخار پیراهن این تیم را بر تن کند و بر این اساس می‌توانیم ادعا کنیم که در فصل پیش رو نتایج خوبی خواهیم گرفت؛ اما قول قهرمانی نمی‌توانیم بدهیم. هر جا رفتم هیچ قولی نداده‌ام اما با بررسی شرایط فعلی می‌بینم آینده خوبی در انتظار سپاهان است. امسال تیمی را گرفتم که باید به‌مرورزمان شکل خودش را پیدا کند اما مطمئن باشید این سپاهان می‌تواند یک تیم خیلی خوب باشد. از تماشاگران و هواداران سپاهان‌ هم خواهش می‌کنم صبوری به خرج دهند تا تیم شکل واقعی خودش را پیدا کند. به‌هرحال وقتی تیمی که نتیجه نمی‌گیرد آن‌هم تیم سپاهان که در رتبه چهاردهم قرار می‌گیرد، همه مقصرند. برای جذب هر بازیکن حدود 80 فیلم می‌بینیم و پس از جمع‌بندی سراغ بازیکن موردنظر می‌رویم.
سرمربی سپاهان در ادامه افزود: خیلی از دوستان در نیم‌فصل دوم فصل پیش به من انتقاد کردند که چرا بازیکنان خوبی را در ذوب آهن به خدمت نگرفتم؛ اما همان دوستان پس‌ازآنکه نتایج درخشانی با ذوب آهن رقم زدیم از ما عذرخواهی کردند. تا این لحظه بازیکنانی را با رقم‌های اصولی در خدمت گرفته‌ایم هر آنچه می‌خواستیم بازیکنان موردنیازمان بوده است.
او پیرامون ناراحتی هواداران تراکتورسازی از جذب مهدی کیانی کاپیتان فصل پیش این تیم چنین پاسخ داد: مهدی کیانی را من به تراکتور برگرداندم. قبلاً در گسترش فولاد تبریز بازی می‌کرد. هنگامی‌که خبردار شدم باشگاه سپاهان با مهدی کیانی وارد مذاکره شده است با مدیرعامل باشگاه تراکتور تماس گرفتم و از او پرسیدم آیا با کیانی قرارداد بسته‌اید؟ که آقای رنوزی پاسخ منفی داد. در تماسی که با کیانی داشتم، گفتم که دوست دارم در تراکتور بمانی اما گفت که به خاطر مسائلی می‌خواهد یک سال از تبریز دور باشد. بر همین اساس ما هم اقدام به جذب این بازیکن کردیم.

 

 

منبع : اصفهان امروز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار