محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت عید سعید فطر از امروز تا یکشنبه ۲۷خرداد در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.
کد خبر: ۶۱۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 15 June 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت:آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

وی با بیان اینکه رفت و آمد همه تریلر‌ها کماکان ممنوع است، افزود: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی و از ساعت ۶ تا ۲۴ جمعه و از ساعت ۶ صبح روز شنبه تا ساعت ۱۲ روز یکشنبه ازجاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز و شنبه از جاده سوادکوهممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد موتور سیکلت به جزء موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ روز یکشنبه ۲۷ خرداد از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۶ خرداد تا ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۷ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، گفت: با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز شنبه تا ۲ بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۶ خرداد تا ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۶ تا ۲ بامداد روز یکشنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه می‌شود.

وی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار