فرماندار شهرستان شهرضا سهم اعتبارات امسال این شهرستان از محل تملک دارایی های استان اصفهان را 41 میلیارد و 174 میلیون ریال اعلام کرد.
کد خبر: ۶۱۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷ 14 June 2018

به گزارش تابناک :' علی اصغر رفیعی نژاد ' روز پنجشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان شهرضا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: سهم شهرستان از محل قانون استفاده متوازن از امکانات کشور 96 میلیارد و 221 میلیون ریال می باشد که این میزان نسبت به سال گذشته افزایش نیافته است.
وی با اشاره به اینکه اعتبارات پروژه های سال جاری شهرستان شهرضا برای اجرای 117 پروژه در اختیار 41 دستگاه اجرایی این شهرستان قرار گرفت، افزود: بیشترین اعتبارات اختصاصی پروژه های امسال شهرستان شهرضا مربوط به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای با 18 میلیارد ریال، سازمان نوسازی مدارس با 16 میلیارد ریال، راه و شهرسازی 10 میلیارد و 800 میلیون ریال، ورزش و جوانان با هشت میلیارد ریال، آب و فاضلاب شهری با پنج میلیارد و 500 میلیون ریال، آب و فاضلاب روستایی با سه میلیارد و 980 میلیون ریال و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با چهار میلیارد و 887 میلیون ریال اعتبار است.
رفیعی نژاد با اشاره به کاهش اعتبارات شهرستان شهرضا افزود: در چنین شرایطی دستگاه های دولتی در این شهرستان باید اقدامات غیرضروری و هزینه های عمومی خود بکاهند و اندک اعتبارات موجود را صرف پروژه ها و اقدامات ضروری در راستای استحکام اقتصاد برای فعالیت در شرایط بحرانی کنند.
وی گفت: ادارات شهرضا باید با جذب سرمایه گذاران پروژه های نیمه تمام بالای 50 درصد خود را به بخش خصوصی واگذار کنند و در این زمینه متکی به اعتبارات دولتی نباشند. 
فرماندار شهرضا افزود: نیاز است تا با تبدیل نقش تولید خدمات عمومی به خرید خدمات عمومی به ویژه توسط شهرداری ها، کارایی اعتبارات دولتی افزایش یابد.
رفیعی نژاد تصریح کرد: می طلبد تا دستگاه ها وظایف تصدی گری خود را واگذار و برای به کارگیری فناوری اطلاعات و ارائه خدمات در بستر الکترونیک به منظور چابک سازی سازمانی برنامه ریزی کنند.
شهرستان شهرضا باجمعیتی حدود160هزار نفر در70کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد. 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار