فوری
قاتلان طلافروشی شهر یاسوج لحظاتی پیش دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۱۹۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ 14 June 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،لحظاتی پیش برخی خبرها از دستگیری قاتلان طلافروشی یاسوج دستگیر شدند.
 اوایل بهمن ماه ۹۶ پس از دستبرد از طلافروشی در یاسوج، طلافروش مفقود شد که پس از مدتی جسد وی در جنگل های اطراف شهر یاسوج پیدا شد. حال پس از گذشت حدود ۵ ماه از این قتل ، قاتلان در دام پلیس افتاده آمد. خبرها حکایت از شناسایی و دستگیری این قاتلان در دو شهر یاسوج و شیراز دارد.
اخبار تکمیلی
فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: قاتلان صاحب طلافروشی میدان هفت تیر یاسوج که بهمن ماه پارسال اقدام به سرقت، گروگانگیری و قتل طلافروش کرده بودند، ساعاتی پیش دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان شدند.
سردار مهدی انصاری اظهار داشت: این سه قاتل و سارق طلافروش میدان هفت تیر یاسوج با تلاش و رصد اطلاعاتی دقیق نیروهای پلیس کهگیلویه وبویراحمد و با هماهنگی و همکاری مرجع قضایی استان در یاسوج و استان فارس دستگیر شدند.
وی تاکید کرد: جزئیات بیشتر این خبر متعاقبا و با هماهنگی دستگاه قضایی اعلام خواهد شد.
اول بهمن سال گذشته خبری مبنی بر سرقت از طلافروشی و گروگانگیری صاحبان آن در میدان هفتم تیر یاسوج در رسانه ها و شبکه های مجازی منتشر که یک روز پس از وقوع این حادثه جسد مرد طلافروش در پارک جنگلی یاسوج و در خودروی شخصی اش کشف شد.
 
 
قاتلان طلافروشی یاسوج دستگیر شدند/ در حال تکمیل...
 
 
قاتلان طلافروشی یاسوج دستگیر شدند/ در حال تکمیل...
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
میلاد عبدالهی فر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
با سلام خدمت برادران عزیز زحمت کش نیروی انتظامی. خداوند پشت پناهتان. عمری با عزت برایتان آرزو میکنم..... جانم فدای همتون داداش های گلم..... از صمیم قلب دوستان دارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
از صمیم قلب آرزو دارم بر دست یکایک شما زحمت کشان نیروی انتظامی ،ماموران گمنام امام زمان عج الله و...بوسه بزنم ،به امید شماها شب با آرامش سر بر زمین میذاریم....خدا عمر با عزت به شما عطا کند.
دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
تشکر از نیروی انتظامی که همیشه بانی نظم و امنیت هستند. بنظر من اگر خانواده ها در تربیت فرزندانشان کمی اقتدار به خرج دهند و با انها روابط صمیمانه داشته باشند، این معضلات در جامعه به حداقل می رسد.
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
قضاوت کار خداست و پشتاین جریان قصه هایی است ک نمیدونیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار