معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: با پروژه های تعریف شده پیش بینی شده امسال 74 هزار شغل در استان اصفهان ایجاد شود. حمیدرضا طباطبایی در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: به دلیل هجمه هایی که از طرفِ دشمنان نظام نسبت به کشور انجام می شود هر روز شاهد یاوه گویی هایی هستیم، اما آنچه که اکنون مهم است این است که به توطئه جدید آمریکا که به زانو درآوردن کشور است، توجه کنیم.
کد خبر: ۶۱۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ 14 June 2018

به گزارش تابناک اصفهان : حمیدرضا طباطبایی در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: به دلیل هجمه هایی که از طرفِ دشمنان نظام نسبت به کشور انجام می شود هر روز شاهد یاوه گویی هایی هستیم، اما آنچه که اکنون مهم است این است که به  توطئه جدید آمریکا که به زانو درآوردن کشور است، توجه کنیم.

وی ادامه داد: هم اکنون هجمه عظیمی علیه نظام صورت گرفته  و دولت آمریکا تحریم های جدیدی وضع کرده که سبب می شود شوک جدیدی به اقتصاد کشور خصوصا  ارز وارد شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: اختلاف نظر در امور کشور همیشه بوده و خواهد بود، اما در در شرایط فعلی همدلی و همراهی و وحدت کلمه مهم ترین نکته ای است که همه ما باید به آن توجه کنیم و اختلافات را به حداقل برسانیم.

طباطبایی افزود: تشریفات و مقدمات برای سرمایه گذاری و اشتغال مخصوصا در استان اصفهان سبب می شود بسیاری از این کار پشیمان شوند. با پروژه های تعریف شده پیش بینی شده امسال 74 هزار شغل در استان ایجاد شود که قطعا تعداد زیادی از این پروژه ها مربوط به شهرستان گلپایگان است. در شرایط فعلی مقررات و تشریفات دست و پاگیر را کنار بگذارید و امور مردم را تسریع کنید.

 در این آیین از زحمات چند ماهه محمدرضا توسلی در سمت سرپرست فرمانداری گلپایگان تجلیل و حسین یارمحمدیان به عنوان سرپرست جدید فرمانداری گلپایگان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار