مدیرکل اوقاف استان خبر داد:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 20 هزار و 700 افطاری از محل موقوفات در بین مردم و نیازمندان توزیع شده است.
کد خبر: ۶۱۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 14 June 2018

توزیع 20 هزار غذای افطاری در قزوین

به گزارش تابناک قزوین،حجت‌الاسلام غلامرضا عادل  در این باره اظهار کرد: در راستای اجرای امینانه نیات واقفین و همچنین ترویج و اشاعه فرهنگ حسنه وقف، همزمان با ماه مبارك رمضان از محل عوائد موقوفات منطبق سفره‌هاي افطاری در قزوین برپا شد. 

وي افزود: با توجه به تاکیدات نماینده محترم ولی فقیه در سازمان اوقاف یکی از رسالت‌های اصلی این سازمان و متولیان موقوفات، اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش است که این امر، سهم بسیار موثر در ترویج این سنت حسنه دارد. 

به گفته این مقام مسئول، در راستاي تكريم خاندان اهل بيت(ع) و با هدف تبديل بقاع متبركه به قطب فرهنگي سفره‌هاي افطاری ساده در بقاع متبركه استان قزوین پهن شد. 

عادل با اشاره به جايگاه سفره‌هاي آسماني در اسلام  افزود: در مکتب اسلام برپایی سفره‌های احسان و نیکوکاری دارای اجر و پاداش بی‌پایانی است؛ به طوری که در خطبه شعبانیه نیز آمده است هرکس در ماه رمضان افطاری به یک فرد بدهد، خداوند گناهان او را می‌بخشد و او را از آتش دوزخ رهایی می‌دهد. 

اين مسئول عنوان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۰ هزار و ۷۰۰ افطاری از محل موقوفات در بین مردم و نیازمندان توزیع شده است. v

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار