لژیونر والیبال ایران با اشاره به نمایش خوب تیم ملی کشورمان در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال گفت: تیم ملی کشورمان با این نمایش خوب به همگان ثابت کرد که هنوز قدرت اول و بی چون و چرای قاره کهن است.
کد خبر: ۶۱۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 14 June 2018

به گزارش تابناک : آکو کریمی روز پنجشنبه افزود: عملکرد بازیکنان جوان تیم ملی والیبال ایران بسیار خوب بود و همه را نسبت به آینده والیبال ایران امیدوارتر کرد.
بازیکن مهابادی تیم لیوبلیانا /Ljubljana volley/ در لیگ دسته اول کشور اسلوونی ادامه داد: ایگور کولاکویچ سرمربی تیم ملی ایران با استفاده از جوانان در بازی های لیگ ملت های اروپا نشان داد که مربی آینده‌نگری است.
وی با اشاره به عملکرد تیم ملی والیبال کشورمان در هفته سوم مسابقات لیگ ملت‌های 2018 گفت: اولین بازی تیم ملی با تیم چین که کاملا متحول شده و قبل از دیدار با ما تیم پر قدرت فرانسه را مغلوب کرده بود، با روحیه‌ای بالا در مقابل والیبالیست های کشورمان پا به میدان گذاشتند اما تیم والیبال ایران با پیروزی قاطع به همگان ثابت کرد که هنوز هم این ایران است که قدرت اول و بی‌چون و چرای قاره‌کهن است. 
وی با بیان اینکه تیم ملی والیبال کشورمان در تمام بخش ها از تیم ملی والیبال چین بهتر عمل کرد، افزود: همه بازیکنان ایران از جمله سامان فائزی، امیر غفور و سعید معروف بسیار خوب بودند.
کریمی در خصوص بازی دوم تیم ملی والیبال در هفته سوم این رقابت ها مقابل برزیل گفت: به خاطر بازی تماشایی و جذاب والیبالیست های ایرانی با وجود شکست کشورمان، این دیدار تا مدت‌ها در اذهان باقی می ماند.
وی ادامه داد: امیر حسین توخته جوان شایسته آذربایجان غربی در اولین دیدار رسمی به همراه تیم ملی بزرگسالان به نسبت سن و تجربه عملکرد خوبی داشت و صابر کاظمی با اولین حضورش در ترکیب اصلی نشان داد که در آینده‌ای نه چندان دور در پست پشت‌خط زن می‌تواند به او تکیه کرد.
لژیونر والیبال ایران با اشاره به بازی نفسگیر و حساس تیم ملی و باخت مقابل روسیه گفت: نتایج ست‌ها در بازی مقابل روسیه نشان و گواه این است که این بازی بسیار نزدیک بود و نشان دادیم که از ابتدای ست تا پایان آن توانایی تحت فشار قرار دادن تیم پرقدرت روسیه را حتی در خانه‌اش و در مقابل دیدگان هوادارانش را داریم.
کریمی اضافه کرد: دیمیتری موزرسکی به‌ تنهایی 24 امتیاز کسب کرد و به گفته سرمربی تیم ملی کشورمان این بازیکن معادلات والیبال را به هم می‌زند و در واقع عامل پیروزی تیمش شد. 
وی با بیان اینکه عملکرد تیم ملی والیبال در هفته سوم این رقابت‌ها قابل قبول بود، افزود: جنگندگی بازیکنان جوان و هماهنگی بیشتر با بازیکنان باتجربه موجب کسب چهار امتیاز از روسیه شد و امیدوارم این روند در هفته چهارم که به میزبانی آمریکا برگزار می شود، ادامه یابد.
آکو کریمی بازیکن مهابادی تیم (Ljubljana volley ) در لیگ دسته اول کشور اسلوونی است؛ این تیم اسلوونی در فصل جاری هم مانند سال قبل در لیگ اروپا حضور داشت. 
کریمی در آخرین سال حضورش در ایران همراه تیم شهرداری مهاباد به مقام چهارم لیگ زیرگروه دسته یک کشور دست یافت. 
این جوان مهابادی همچنین مربی بین المللی سطح یک والیبال مهاباد است و سابقه حضور در 2 دوره لیگ جهانی و فینال بازی های آسیایی را به عنوان داور دارد. 
تیم ملی ایران در هفته چهارم لیگ ملت های والیبال باید در آمریکا به مصاف رقبای خود برود؛ برنامه مسابقات ایران در هفته آینده این رقابت ها به شرح زیر است:
شنبه 26 خرداد – ساعت 3 بامداد؛ لهستان – ایران
شنبه 26 خرداد – ساعت 23:30؛ ایران – صربستان
دوشنبه 28 خرداد – ساعت 3 بامداد؛ آمریکا – ایران

 

 

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار