رئیس پلیس راه استان ایلام؛
رئیس پلیس راه استان از اجرای طرح 3 روزه کنترل و برخورد با تخلفات نقص سیستم روشنایی و نداشتن آج لاستیک از 23خرداد ماه الی 25خرداد ماه در تمامی محورهای مواصلاتی استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۶۱۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱ 13 June 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ همتی زاد اظهار کرد:با توجه به تعطیلات پیش رو و افزایش تقاضای سفرها در این روزها و نقش مهم سلامت وسایل نقلیه در سفرهای برون شهری ماموران پلیس راه در تمامی محورها با حضور فعال و پررنگ نسبت به کنترل و اجرای طرح یاد شده اقدام کنند.

وی بیان داشت :در صورت مشاهده تخلفات نقص سیستم روشنایی به ترتیب در شب به مبلغ500 هزار ریال و در روز مبلغ 300هزار ریال و نداشتن آج مناسب لاستیک ها مبلغ 450 هزار ریال رانندگان متخلف را اعمال قانون می شوند .

سرهنگ همتی زاده در پایان به رانندگان توصیه کرد:با توجه به تردد بالای وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته جاری در محورهای مواصلاتی رانندگان محترم از هرگونه عجله و شتاب بی مورد و ارتکاب تخلفات حادثه ساز که موجب بروز تصادفات جاده ای میگردند پرهیز کنند .

وی افزود : با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه های پلیسی نسبت به رانندگی در طول سفرها اقدام نموده تا انشاءالله شاهد تصادفات دلخراش رانندگی در محورهای برون شهری نباشیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار