مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از آمادگی 1000 پایگاه این نهاد دریافت فطریه در استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ 13 June 2018

به گزارش تابناک : حمیدرضا شیران امروز اظهار کرد: هزار و 72 پایگاه کمیته امداد در کلیه دفاتر این نهاد در سراسر استان اصفهان، مراکز نیکوکاری و محل‌های برپایی نماز عید سعید فطر آماده دریافت فطریه و کفارات مردم نیکوکار استان است.

وی افزود: با اشاره به روش‌های نوین و الکترونیکی پرداخت فطریه گفت: مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با استفاده از تلفن نیکوکاری 0968877 یا شماره‌گیری کد #1*8877* از طریق تلفن همراه و یا مراجعه به تارنمای www.emdad.ir نسبت به پرداخت فطریه و کفاره خود اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: میزان زکات فطریه هر نفر برای قوت غالب گندم حداقل هشت هزار تومان، کفاره غیر عمد 2 هزار و 500 و کفاره عمد 150 هزار تومان به ازای هر روز توسط دفتر مقام معظم رهبری برای ماه رمضان امسال تعیین شده است.

وی با بیان این که در سال گذشته بیش از 6 میلیارد تومان زکات فطره توسط کمیته امداد در استان اصفهان جمع‌آوری شد، خاطرنشان کرد: مبالغ جمع‌آوری شده بلافاصله بعد از عید فطر به حساب نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در همان محل واریز می‌شود.

شیران با تأکید بر این که کلیه خیریه‌ها، نهادها و مؤسساتی که اقدام به برپایی پایگاه جمع‌آوری زکات در روز عید فطر می‌کنند باید از شورای زکات استان مجوز اخذ کنند، اذعان داشت: این اقدام به‌منظور شناسایی صندوق‌های بی‌هویتی صورت می‌گیرد که توسط افراد سودجو بر سر راه مردم قرار می‌گیرند.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار