کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین بارندگی در 24 ساعت گذشته در سطح استان در شهر بادرود از توابع شهرستان نطنز به میزان 2.5 میلیمتر ثبت شد.
کد خبر: ۶۱۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 12 June 2018

به گزارش تابناک : حجت الله علی عسگریان روز سه شنبه افزود: پس از بادرود بیشترین بارش های بهاری در خوانسار و بویین میاندشت بوده است.
وی با اشاره به اینکه در 48 ساعت آینده نیز برای مناطق شمالی و غربی استان، رگبار بهاری پیش بینی می شود، بیان کرد: در بیشتر مناطق استان بویژه در شرق نیز گاهی افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید و در پاره‌ای مناطق گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. 
وی با بیان اینکه دمای هوا در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، اضافه کرد: هوای کلانشهر اصفهان نیز در دو روز آینده گاهی وزش باد به نسبت شدید همراه با غبار محلی پیش بینی می شود.
علی عسگریان، گرمترین و خنکترین نقاط استان در 24 ساعت آینده را خور و بیابانک و بویین میاندشت با 41 و پنج درجه سانتیگراد اعلام و اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای کلانشهر اصفهان نیز 35 و 22 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل هواشناسی اصفهان، در سال زراعی جاری(از اول مهر 96 تاکنون) بیشترین بارندگی در شهرستان های استان به ترتیب در فریدونشهر، خوانسار و سمیرم با 334، 312 و 268 میلیمتر ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 40 درصد کاهش دارد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار