چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت همراه با ارسال آثار روزنامه‌نگاران قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۶۱۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 12 June 2018

چهارمین جشنواره رسانه‌های برتر حوزه ایثار برگزار می‌شود

به گزارش تابناک قزوین، به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران، چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزهٔ ایثار و شهادت همراه با ارسال آثار روزنامه‌نگاران قزوین برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف شناسایی و تجلیل از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت، زمینه‌سازی برای تبادل تجربیات و تقویت تعامل مثبت و مؤثر و معرفی نقش حساس و تأثیرگذار رسانه‌های فعال در حوزه ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

تبیین ایثار اجتماعی به‌عنوان جلوه‌ای از فرهنگ ایثار و شهادت با الهام از سبک زندگی شهدا، هم‌اندیشی برای رفع موانع و کاستی‌های این حوزه رسانه‌ای و ارزیابی کمی و کیفی فعالیت خبرنگاران و فعالان فضای مجازی حوزه ایثار و شهادت و ترغیب و تشویق برای تلاش بیشتر در این رابطه از دیگر اهداف این جشنواره است.

خبرنگاران استان قزوین برای شرکت در این جشنواره تا دوازدهم تیرماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را در دو محور ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی در قالب‌های خبر و گزارش خبری، مصاحبه، مقاله، یادداشت، عکس و فیلم خبری ارسال کنند.

این جشنواره در سطح خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، مطبوعات، صدای جمهوری اسلامی ایران و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

همچنین جشنواره فوق در فضای مجازی در رسانه‌های اجتماعی (سروش، بیسفون پلاس، گپ، آی‌گپ، بله، ایتا، اینستاگرام، لنزور و آپارات)، نرم‌افزارهای رایانه‌ای (اپلیکیشن، لوح فشرده، بازی) و تارنماها و محتواهای دیجیتالی (وب‌سایت، وبلاگ، پادکست، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، فیلم کوتاه) و بخش ویژه شامل مقاله و یادداشت منتشرشده در خصوص روز بزرگداشت شهدا برپا می‌شود.

با توجه به تعداد روزنامه‌نگاران فعالی که در سطح استان قزوین وجود دارد، حضور فعال خبرنگاران عرصهٔ ایثار و شهادت در چهارمین جشنواره یادشده نقش اساسی در نمایش جایگاه روزنامه‌نگاران در سطح کشور خواهد داشت.

در این جشنواره آثاری موردبررسی قرار خواهد گرفت که از تیرماه سال گذشته تا تیرماه سال جاری تولید و منتشرشده باشند و همچنین خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شرکت‌کننده در جشنواره فقط می‌توانند در 2 بخش شرکت و در هر بخش 2 اثر از آثار خود را ارسال کنند.

ثبت‌نام در این جشنواره به‌صورت اینترنتی بوده و شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://isaar.ir/doc/news/fa/248225 و یا جهت ثبت‌نام به نشانی اینترنتی مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار