مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: نیمی از ناوگان اتوبوسرانی اصفهان به دلیل قدیمی بودن فاقد کولر است که به دلیل محدودیت‌های موجود ناچار به استفاده از آنها هستیم.
کد خبر: ۶۱۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 12 June 2018

به گزارش تابناک : قدرت افتخاری اظهارکرد: بیشتر اتوبوس‌‌های شهر مجهز به پرده هستند و دستورالعمل‌هایی برای خنک نگهداشتن آنها وجود دارد.
وی در خصوص گلایه برخی شهروندان و تصور اشتباه آنها مبنی بر روشن‌نکردن کولر اتوبوس توسط رانندگان، تصریح کرد: اینکه عده‌ای از شهروندان بر این باور هستند که رانندگان اتوبوس‌های کولردار نسبت به روشن‌کردن کولر اتوبوس کوتاهی می‌کنند، تصور اشتباهی است چرا که اگر کولر نقص فنی نداشته باشد، راننده ملزم به روشن کردن کولر است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه افزود: در حال حاضر فرایند تعمیر، احیاء و راه اندازی کولر اتوبوس‌ها به تدریج در حال انجام است و احتمال اینکه کولر بخشی از ناوگان هنوز راه‌اندازی نشده باشد، وجود دارد.
وی ادامه داد: شهروندان چنان‌چه گلایه‌ای در خصوص روشن نبودن کولر اتوبوس‌های کولردار دارند، می‌توانند با اعلام شماره چهاررقمی ثبت شده بر روی بدنه اتوبوس به سامانه ۱۳۷ موضوع را اطلاع دهند تا بررسی‌های لازم در ارتباط با اینکه اتوبوس کولر دارد یا خیر و اینکه آیا کولر اتوبوس آماده بهره‌برداری بوده و روشن نشده است، انجام شود.
افتخاری در پایان به واسطه کمبودهای احتمالی در امکانات اتوبوس‌های شهر از شهروندان عذرخواهی و ابراز امیدواری کرد با تلاش اتوبوسرانی اصفهان بهترین سرویس‌دهی به شهروندان صورت گیرد.

 

 

منبع : ایمنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار