مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی اصفهان گفت: پیش بینی می شود بنزین سوپر طی دو روز و از ابتدای هفته آینده دوباره در جایگاه های سوخت اصفهان توزیع شود.
کد خبر: ۶۱۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 12 June 2018

به گزارش تابناک : حسین صادقیان در خصوص دلایل توقف بنزین سوپر در برخی از جایگاه های سوخت و اختلال در توزیع آن در اصفهان، اظهار کرد: با توجه به اینکه بنزین سوپر وارداتی است و تنها بخشی از آن از طریق پالایشگاه اراک تامین می شد، طی سه هفته اخیر در توزیع آن اختلالاتی ایجاد شد.
وی با بیان اینکه پالایشگاه اراک مدتی تعمیرات اساسی داشت، افزود: خوشبختانه پالایشگاه اراک از روز گذشته دوباره وارد مدار شده و پیش بینی می شود بنزین سوپر طی دو روز آینده و از ابتدای هفته آتی دوباره در جایگاه های سوخت اصفهان توزیع شود.
مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی اصفهان اظهار کرد: بعد از واردات بنزین سوپر به کشور که باید از بندرعباس به مرکز کشور انتقال یابد، این پروسه اندکی زمان بر است و از سوی دیگر کشتی حامل بنزین سوپر اندکی با تاخیر وارد کشور شد که مجموعه این عوامل موجب اختلال مقطعی در توزیع بنزین سوپر در اصفهان شده است. وی هم چنین تاکید کرد: در حال حاضر در توزیع انواع سوخت در اصفهان مشکلی را نداریم و شرکت ملی پخش فراورده های نفتی کشور با بررسی مطالبات کامیون داران، برخی از خواسته های آنها را تامین کرده است.
روزانه در استان اصفهان 5.5 میلیون لیتر بنزین معمولی و یورو 4 توزیع می شود که حدود 200 تا 350 هزار لیتر آن بنزین سوپر است.

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار