رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گفت: با تلاش ماموران این پلیس و مرزبانان در سراسر کشور، کشف مواد مخدر طی 12 هفته نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۶۱۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 12 June 2018

به گزارش تابناک : سردار محمدمسعود زاهدیان عصر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ارومیه با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال گذشته 160 تن مواد مخدر در کشور کشف شده بود، افزود: در 12 هفته نخست سال جاری 185 تن انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و ضبط شده است.
وی بیان کرد: افزایش 25 تنی مواد مخدر کشف شده در کشور طی این مدت نشان دهنده تلاش نیروهای انتظامی و مرزبانی استان های مختلف برای مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گفت: طی سال جاری به طور متوسط روزانه بیش از 2.2 تن مواد مخدر در کشور کشف شده است در حالی که این رقم در سال گذشته کمتر از 2 تن در روز بود.
سردار زاهدیان، اقدامات فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در مقابله با سوداگران مرگ را قابل توجه ارزیابی کرد و افزود: در این استان شاهد رشد جهشی کشفیات مواد مخدر طی سال جاری نسبت به سال گذشته بوده ایم و آذربایجان غربی در بین استان های شمال غرب بهترین عملکرد را داشته است.
به گزارش ایرنا سردار زاهدیان برای حضور در همایش منطقه ای شمال غرب و غرب فرماندهان مبارزه با مواد مخدر کشور به ارومیه سفر کرده است.
طی سال گذشته 713 تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده بود که حدود 80 تن بیشتر از سال پیش از آن بود.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار