مدیرکل ارشاد استان یزد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از ارسال ۴۳۰ اثر به دبیرخانه دومین دوره کتاب سال یزد خبر داد.
کد خبر: ۶۱۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸ 12 June 2018

مجید جوادیان زاده در نشست هماهنگی برنامه های دومین دوره کتاب یزد با اشاره به اعلام وصول ۴۳۰ اثر به دبیرخانه دومین دوره کتاب سال یزد اظهار داشت: میزان استقبال از این برنامه فرهنگی بسیار خوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه دومین دوره کتاب سال یزد با جایزه ویژه شهید صدوقی برگزار می شود، افزود: با رسیدن آثار به دبیرخانه، داوری آثار از امروز آغاز شده است.

جوادیان زاده یادآور شد: اختتامیه و آیین تجلیل از برگزیدگان دومین دوره کتاب سال یزد قرار است ۱۴ تیرماه به مناسبت روز قلم و ایام شهادت مرحوم آیت الله صدوقی برگزار می شود.

مدیرکل ارشاد استان یزد خاطرنشان کرد: این برنامه فرهنگی با هدف یزدشناسی و تقدیر از آثار مرتبط با استان یزد برگزار می شود و اداره ارشاد استان یزد با همکاری موسسه خانه کتاب در تهران و مشارکت خانه فرهنگ شهید صدوقی در برگزاری آن مشارکت دارند.

جوادیان زاده، مهمترین هدف این دوره را شناسایی و معرفی کتاب های برتر، کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب، معرفی و توسعه هویت فرهنگی، حمایت از ناشران، نویسندگان و پدیدآورندگان اعلام کرد.

وی عنوان کرد: جایزه کتاب سال استان یزد یادمان شهید آیت الله صدوقی بر اساس رویکرد توسعه فرهنگی - اجتماعی بنا نهاده شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار