سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با تاکید بر وحدت و پرهیز از نزاع و کشمکش، گفت: آقای صالحی سیاستمدار کهنه‌کار و سنگربان انرژی هسته‌ای کشور است.
کد خبر: ۶۱۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 11 June 2018

به گزارش تابناک : حسن نوروزی با بیان اینکه در راهپیمایی روز گذشته برخی توهین‌ها به رئیس سازمان انرژی اتمی شد که به هیچ وجه درست نبود، گفت: همانگونه که دکتر لاریجانی یادآور شدند، بهتر است با افراد منطقی و به دور از توهین صحبت شود، توهین به اشخاص و افراد ملی به ویژه کسی که سنگربان انرژی هسته‌ای کشوراست، درست نیست.

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آقای صالحی یکی از شخصیت‌های مذهبی، سیاسی، متدین و سیاستمدار کهنه‌کار است و توهین به چنین افرادی خلاف عرف، منطق و عقلانیت است.

نوروزی با بیان اینکه این نوع توهین و اعتراض سازمان یافته نبود، یادآور شد: آقای صالحی بنا بر دستور مقام معظم رهبری در خصوص افزایش غنی‌سازی اقدامات لازم را انجام و مصاحبه‌ای در این زمینه کردند لذا خود را برای اقدام عملی آماده کردند.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه افراد در بیان اعتراضات خود باید احساساتشان را کنترل کنند، گفت: شرایط کنونی کشور حساس است و وحدت و اخوت لازمه این روزها و شرایط است بنابراین با کشمکش و نزاع کار پیش نمی‌رود.

 

 

منبع : خانه ملت 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار