امام جمعه موقت اصفهان گفت: توهین به یک دانشمند هسته‌ای که خدمات ارزنده‌ای را به کشور ارائه داده است چیزی جز جهالت و ضلالت نیست و تنها دشمن از این اعمال نفع می‌برد.این حرکت‌های جاهلانه نسبت به خدمتگزاران نظام هیچ توجیهی ندارد و تنها به بیگانگان کمک می‌شود. شأن خدمتگزاران واقعی نظام اسلامی باید حفظ شود و صالحی کسی بوده است که در دوران وزارتش و در سمت فعلی خود به خوبی وظایف خود را انجام داد.
کد خبر: ۶۱۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ 10 June 2018

به گزارش تابناک اصفهان : محمدتقی رهبر در خصوص اهانت عده‌ای به علی‌اکبر صالحی- رییس سازمان انرژی اتمی در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: این حرکت‌های جاهلانه نسبت به خدمتگزاران نظام هیچ توجیهی ندارد و تنها به بیگانگان کمک می‌شود. شأن خدمتگزاران واقعی نظام اسلامی باید حفظ شود و صالحی کسی بوده است که در دوران وزارتش و در سمت فعلی خود به خوبی وظایف خود را انجام داد.


وی افزود: این حرکات نسنجیده و قبیح است آن هم در چنین روزی که مردم با راهپیمایی گسترده آمده بودند آمریکا و اسرائیل را محکوم کنند. توهین به یک دانشمند هسته‌ای که خدمات ارزنده‌ای را به کشور ارائه داده است چیزی جز جهالت و ضلالت نیست.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه سابقه حرکات زشت را در گذشته نیز شاهد بوده‌ایم، گفت: چند سال قبل در راهپیمایی 22 بهمن نیز این اهانت‌ها را شاهد بودیم. این اعمال را معدود افرادی انجام می‌دهند که سنجش درستی از شرایط ندارند. اگر نگوییم که کارگزار بیگانه هستند حداقل باید گفت از روی جهالت کاری می‌کنند که دشمن نفع می‌برد.

رهبر ادامه داد: سیاست‌های نظام که تنها سیاست یک فرد نیست. آنچه در نظام و حکومت اتفاق می‌افتد تنها به یک مدیر یا مقام مسئول بر نمی‌گردد. در دانش هسته‌ای و برجام، نظام سیاست‌های خاص خود را دارد و افرادی مانند علی‌اکبر صالحی، مجری سیاست‌های نظام هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد این افراد هتاک در 20 سال گذشته از حاشیه امنیت برخوردار بوده‌اند و هیچ برخوردی با آن‌ها نشده است؟ گفت: نباید این حرکات انجام شود. باید به این افراد هشدار داده شود و در صورت شناسایی این افراد و تکرار اعمالشان جا دارد تحت تعقیب قرار بگیرند تا مشخص شود این حرکت‌ها را از روی جهالت انجام می‌دهند یا بحث دیگری در میان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار