تفاهم نامه احداث و تامین منابع مالی مرکز بزرگ آموزشی، پژوهشی، تشخیصی و درمانی سرطان با حضور وزیر بهداشت و رییس سازمان انرژی اتمی به امضا رسید.
کد خبر: ۶۱۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 10 June 2018

به گزارش تابناک : ساخت این مرکز با همکاری وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی ایران و شرکت بازرگانی انرژی نوین وابسته به سازمان انرژی اتمی انجام می شود.

مرکز بزرگ آموزشی، پژوهشی، تشخیصی و درمانی سرطان، پیشرفته ترین مرکز فوق تخصصی سرطان است که شامل آخرین دستاوردهای پزشکی هسته ای، رادیوتراپی و ژن درمانی است و کلیه مراحل غربالگری در مساحت ۴۰ هزار متر مربع انجام می شود. همچنین این مرکز شامل دو قسمت آموزشی، پژوهشی و درمانی پژوهشی بوده و مجهز به ۳۵۰ تخت بستری است.

در این مرکز، متخصصین رشته های علوم پایه و فوق تخصص های بالینی به درمان سرطان پرداخته و دستیاران علوم پایه و بالینی نیز در این مرکز آموزش می بینند. همچنین علاوه بر وجود درمانگاه دندانپزشکی و اقدامات درمانی در این مرکز، دانشجویان دندانپزشکی نیز تحت آموزش قرار می گیرند.

گفتنی است در کنار این مجتمع، ۲ دانشکده داروسازی و پردیس بین الملل ایران برای جذب دانشجویان بین الملل نیز در مساحت ۳۰ هزار متر مربع پیش بینی شده است. همچنین دو مجتمع خوابگاهی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع نیز در این مجتمع وجود دارد.

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار