نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: هموطنان بویژه مردم انقلابی این استان فردا با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس حمایت جدی خود از مردم مظلوم فلسطین را نشان خواهند داد.
کد خبر: ۶۱۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲ 07 June 2018

به گزارش تابناک : دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان روز پنجشنبه به نقل از آیت الله ' سید یوسف طباطبایی‌ نژاد ' اضافه کرد: روز قدس امسال به خاطر مواضع رژیم صهیونیستی علیه کشورمان و یاوه ‌گویی‌های مجدد ترامپ از شرایط خاص و اهمیت ویژه ای برخوردار است. 
وی افزود: روز قدس همواره یک ویژگی خاصی داشته است و هر سال جنایات و توطئه ‌های دشمنان بیشتر شده و ما هم هر سال شرایط را نسبت به گذشته متفاوت ‌تر ارزیابی می‌کنیم و این یک حقیقت است.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به انتقال سفارت آمریکا در رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی، تصریح کرد: ترامپ با زیرپا گذاشتن برجام مرتکب یک جنایت بین المللی و سرپیچی از یک معاهده بین المللی شد و علاوه بر آن برخلاف قوانین بین المللی سفارت آمریکا را به قدس انتقال داد تا نشان دهد در این زمینه هم به قوانین بین المللی پایبند نیست. 
وی با بیان اینکه ' کسی حق ندارد قدس را جز پایتخت فلسطین متعلق به دیگری بداند' بیان کرد: در پی اعتراض مردم فلسطین به انتقال سفارت آمریکا در رژیم صهیونیستی از تل آویو به قدس، این رژیم آدم کُش بسیاری از معترضین فلسطینی را شهید و هزاران نفر را زخمی کرد. 
آیت الله طباطبایی نژاد اظهارکرد: اینها مشکلات و مصیبت‌هایی است که جامعه اسلامی از سوی دشمن متحمل شده است و ما وظیفه داریم انزجار خود از دشمنان و ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی و دشمنان اسلام را بیش از پیش نشان دهیم.
وی با تاکید بر ضرورت ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان، گفت: هر قدر ما کوتاه بیائیم دشمن بیشتر پیشروی می کند بنابراین حداقل کاری که می‌توانیم در برابر جنایات رژیم صهیونیستی انجام دهیم این است که با یک حضور همگانی و پرشور و مردمی این جنایات را محکوم؛ و حمایت جدی خود از مردم شریف فلسطین را نشان دهیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام خمینی همواره بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید داشتند، افزود: رهبر معظم انقلاب و تمام مراجع معظم تقلید و علما هم بر حضور در راهپیمایی روز قدس تاکید دارند. 
وی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای اسلامی نیز به تبعیت از ملت ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با برپایی راهپیمایی مردمی روز قدس، جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم را محکوم می کنند، اضافه کرد: این درسی است که مردم دیگر کشورها از مردم ایران و انقلاب اسلامی گرفته ‌اند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت رژیم اشغالگر قدس برگزار می شود.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار