به نظر می‌رسد اگر کامیابی‌نیا با تیم‌های ترکیه‌ای به توافق قطعی نرسد قراردادش را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد.
کد خبر: ۶۱۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ 06 June 2018

به گزارش تابناک : کمال کمیابی‌نیا از جمله بازیکنان تیم پرسپولیس است که قراردادش با این تیم در پایان فصلی که گذشت به پایان رسید و با وجود اینکه این بازیکن، بازیکن آزاد به حساب می‌آید اما از جمله نفراتی است که برانکو خواهان حضور او برای ادامه کار در فصل آینده در پرسپولیس شده بود.

این در حالی است که کامیابی‌نیا با وجود مذاکرات مدیر برنامه‌هایش با مسئولان پرسپولیس هنوز قراردادی برای تمدید با پرسپولیس امضا نکرده و حتی برای مذاکره با تیم‌های ترکیه‌ای راهی استانبول شد. این موضوع و بلاتکلیفی پرسپولیس با این بازیکن باعث شد تا علاوه بر برانکو از سوی مسئولان پرسپولیس هم تا روز دوشنبه ۱۴ خرداد ضرب‌الاجلی برای کامیابی‌نیا تعیین شود تا تکلیف او روشن گردد اما با وجود اینکه روز دوشنبه هم سپری شد اما باز هم تکلیف کامیابی‌نیا و پرسپولیس مشخص نشد.

از طرفی برخی‌ها منتظر بودند که باشگاه پرسپولیس وضعیت کامیابی‌نیا را تمام شده بدانند اما اخبار درون باشگاه موارد دیگری را مطرح می‌کنند.

به نظر می‌رسد با وجود مذاکرات کامیابی‌نیا با برخی تیم‌های ترکیه‌ای اما مذاکرات مدیره برنامه‌های او با پرسپولیس ادامه دارد و اگر طی روزهای آینده این بازیکن قراردادش را با سرخ‌ها تمدید کرد نباید تعجب کنیم. با توجه به تعطیلات ایام سوگواری در روزهای آتی مسئولان پرسپولیس از اولتیماتومی که به کامیابی‌نیا دادند تا حدودی صرف‌نظر کردند و مذاکرات با مدیر برنامه‌های او کماکان ادامه دارد.

به نظر می‌رسد اگر کامیابی‌نیا با تیم‌های ترکیه‌ای به توافق قطعی نرسد قراردادش را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد. این در حالی است که فرشاد احمدزاده به مسئولان پرسپولیس اعلام کرده که قید حضور او را بزنند و محسن مسلمان هم در لیست برانکو برای فصل آینده جای ندارد و به این ترتیب از سه تفنگدار فصل گذشته پرسپولیس تنها کامیابی‌نیا در پرسپولیس ماندنی خواهد شد.

 

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار