کمیته امداد استان اصفهان با کمک نقدی زمینه آزادی ۴۰ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی زیر ۵۰ میلیون ریال را فراهم کرد.
کد خبر: ۶۱۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ 05 June 2018

به گزارش تابناک : حمیدرضا شیران، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با حضور در برنامه "یک شهر ضیافت" در محل صدا و سیمای اصفهان با اشاره به حمایت های این نهاد حمایتی از افراد نیازمند، گفت: بخشی از خانواده های زندانیان استان اصفهان به دلیل نیازهای مالی و مشکلات معیشتی تحت حمایت کمیته امداد هستند و برای برخی از این خانواده ها زمینه اشتغال فراهم شده است.

وی افزود: برخی از زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان بدهی آن ها زیاد نیست که با کمک مردم و سازمان های حمایتی قادر به آزادی از زندان و حضور در جمع خانواده و کاهش مشکلات اجتماعی و اقتصادی اعضای خانواده خود خواهند بود که کمیته امداد استان اصفهان با کمک نقدی زمینه آزادی 40 زندانی جرائم غیرعمد با بدهی زیر 50 میلیون ریال را فراهم می کند.

شیران حمایت از مددجویان کمیته امداد برای ایجاد فرصت شغلی را یکی از سیاست های مهم این نهاد دانست و تصریح کرد: تسهیلات اشتغال زایی تا سقف 150 میلیون تومان به صورت قرض الحسنه  برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد پیش بینی شده که بر اساس طرح و توان فعالیت آن ها این تسهیلات تخصیص می یابد.

وی ادامه داد: مهارت آموزی، آموزش و حمایت از مددجویان برای اشتغال زایی در کمیته امداد برای افراد تحت پوشش انجام می شود تا اینکه آن ها خودکفا شده و از تحت حمایتی کمیته امداد خارج شوند که این موضوع به حفظ کرامت انسانی آنان و همچنین پیشرفت اقتصادی کشور هم کمک می کند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به توزیع سبدهای غذایی و جذب حامی در هفته اکرام ایتام هم اشاره کرد و گفت: با کمک خیرین و مشارکت کمیته امداد سبدهای غذایی برای مددجویان تحت پوشش تهیه و در بین آن ها توزیع شد و همچنین با برپایی ایستگاه های جذب حامی در شب های قدر، جذب حامی برای یتیمان تحت پوشش کمیته امداد انجام می شود.

 

 

منبع : شبستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار