قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۸ درصد کاهش به ۱۲۹۰ دلار و ۹۳ سنت رسید.
کد خبر: ۶۱۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 05 June 2018

به گزارش تابناک : در حالی که پس از انتشار آمارهای قوی از اقتصاد آمریکا و تقویت احتمال افزایش نرخ بهره، ارزش دلار در برابر ین به بالاترین رقم حدودا 2 هفته گذشته رسیده است، قیمت طلا امروز برای چهارمین جلسه متوالی کاهش یافت.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.08 درصد کاهش به 1290 دلار و 93 سنت رسید. قیمت طلای آمریکا هم امروز با 0.17 درصد کاهش به 1295 دلار و 10 سنت رسید.

شاخص دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی امروز با 0.1 درصد افزایش به 94.063 رسید. ارزش دلار آمریکا در برابر ین ژاپن امروز به 109.99 رسید که بالاترین قیمت از 24 می تاکنون بود.

میزان سوددهی اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری آمریکا روز دوشنبه به بالاترین رقم های یک هفته گذشته رسید.

یک روز پس از آنکه پکن هشدار داد هرگونه قرارداد تجاری ای که با واشنگتن منعقد کرده، در صورت اجرای تعرفه های جدید

آمریکا فاقد اعتبار خواهد بود، وزیر امور خارجه چین گفت، درهای گفت وگو با چین بازار است.

چند روز پس از آنکه دونالد ترامپ اعلام کرد، دیگر نمی خواهد از عبارت «فشار حداکثری» برای توصیف اقدامات علیه کره شمالی استفاده کند، کاخ سفید اعلام کرد، سیاست این کشور مبنی بر اجرای تحریم های سختگیرانه علیه کره شمالی تغییری نکرده است.

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا این هفته میزبان نشست رهبران گروه 7 کشور صنعتی جهان خواهد بود، در حالی که 6 کشور از 7 کشور عضو از تعرفه های اخیر وضع شده توسط دولت ترامپ خشمگین هستند. دولت کانادا وعده داده که هرآنچه در توان دارد برای حمایت از شرکت های فولاد و آلومینیوم کانادا در برابر تعرفه های دولت ترامپ انجام دهد.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار