با کسب اکثریت آرا؛
با رأی اعضای مجمع انتخاباتی، محمد گل فشان برای چهارمین دوره متوالی به عنوان رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم در سمت خود ابقا شد.
کد خبر: ۶۱۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ 03 June 2018

به گزارش تابناک قم، مجمع انتخابات هیئت پزشکی ورزشی استان قم به ریاست غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد و طی آن محمد گل فشان توانست دوران ریاست خود بر هیئت پزشکی ورزشی استان قم را تداوم بخشد.

در این مجمع انتخاباتی که با حضور حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و دیگر اعضای مجمع در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد گل فشان برای سومین دوره متوالی در رأس هیئت پزشکی ورزشی استان قم باقی ماند.

در این مجمع سیروس رنجبر و محمد گل فشان، به عنوان نامزدهای تصدی ریاست این هیئت در جلسه حضور داشتند و طبق قوانین هرکدام به مدت ۱۰ دقیقه به ایراد سخن و اهداف برنامه‌های خود پرداختند.

در پایان این مجمع دکتر محمد گل فشان با کسب ۹ رأی از مجموع ۱۵ رأی مأخوذه برای یک دوره چهارساله به عنوان رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم انتحاب شد.

هیئت پزشکی ورزشی استان قم مأموریت رسیدگی به وضعیت ورزشکاران آسیب دیده، برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های ورزشی و جمع آوری آمار ورزشکاران سازمان یافته ورزشی را بر عهده دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار