فرمانداری با طرح تردد خودروها در محدوده مرکزی شهر اصفهان در ازای پرداخت عوارض مخالفت کرد.
کد خبر: ۶۱۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ 03 June 2018

به گزارش تابناک : طرح تردد در نقاط مرکزی کلانشهر اصفهان با پرداخت عوارض بعنوان جایگزین طرح زوج و فرد دوم اردیبهشت سالجاری در سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان تصویب شد که براساس آن هزینه ورود به مناطق اجرای طرح برابر با 10 هزار تومان تعیین شده بود.
فرمانداری اصفهان همچنین روز یکشنبه در نامه ای به شورای اسلامی شهر اصفهان نوشت: نامگذاری معابر، اماکن و موسسات عمومی، خیابان ها و غیره بعد از طی مراحل قانونی شورای نظارت شهرستان قابلیت اجرایی دارد و هرگونه اقدام بدون تایید این شورا شهرستان فاقد اعتبار است.
به گزارش ایرنا در جلسه روز یکشنبه شورای اسلامی شهر اصفهان، پیشنهاد ایجاد انگیزه‌های تشویقی برای پرداخت کنندگان عوارض خودرو، طرح الزام شهرداری برای بکارگیری فناوری‌های نوین و ایده‌های خلاقانه در مدیریت شهری، پیشنهاد ساماندهی و تامین پارکینگ‌های خصوصی، مشارکتی و عمومی و لایحه تفریغ بودجه سال 95 شهرداری اصفهان به همراه گزارش حسابرسان منتخب تصویب شد.
رئیس کمیسیون امور اقتصادی، گردشکری و حقوقی شورای اسلامی شهر اصفهان در این جلسه گفت : بیش از 600 هزار خودرو در شهر اصفهان تردد می‌کند که حدود 500 هزار دستگاه از این تعداد، مشمول پرداخت عوارض هستند.
نصیر ملت افزود: سال گذشته عوارض 120 هزار خودرو پرداخت شده است و رفتار غیر قانونی شهرداری‌های اطراف شهر اصفهان انگیزه ای برای دارندگان خودروهای اصفهان ایجاد کرده تا عوارض خود را به این شهرداری‌ها پرداخت کنند.
رئیس کمیسیون امور اقتصادی، گردشگری وحقوقی شورای اسلامی شهر اصفهان خواهان اجرای طرح‌های تشویقی برای برای پرداخت عوارض خودرو شد وگفت: در بازه زمانی پایان سال ۹۵ و اوایل سال ۹۶ شهرداری طرحی را اجرا کرد که مورد استقبال قرار گرفت اما ادامه دار نبود.
وی تاکید کرد : در این زمینه باید حوزه اطلاع‌ رسانی بازنگری شود.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار