معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: پنج باشگاه ورزشی متخلف این استان در ۲ هفته اخیر شناسایی و برای رسیدگی تحویل مراجع قضایی شده است.
کد خبر: ۶۱۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ 03 June 2018
معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: پنج باشگاه ورزشی متخلف این استان در ۲ هفته اخیر شناسایی و برای رسیدگی تحویل مراجع قضایی شده است.
 
به گزارش ایرنا، عباس قهرمانی درنشست ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌های همدان اظهار داشت: این باشگاه‌ها به دلیل رعایت نکردن قوانین و ضوابط اجرایی در حفظ سلامت ورزشکاران اخطار پلمب دریافت و برای رسیدگی پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: اعضای کمیته نظارت بر سلامت استان متشکل از حوزه بازرسی، حراست، امور باشگاه‌ها و هیات پزشکی ورزشی استان همدان از اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در قالب طرح بازرسی از باشگاه‌های ورزشی، نسبت به وضعیت آن‌ها رسیدگی لازم را دارند.

وی با تاکید بر اینکه طرح بازرسی از باشگاه‌ها با جدیت تداوم دارد، گفت: ارتقا سلامت و نشاط اجتماعی هدف اصلی کمیته نظارت بر سلامت دستگاه ورزش همدان است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: در این بازرسی‌ها بر نکات مهمی همچون مجوز باشگاه ها، فروش و تجویز مکمل‌ها و داروها، بیمه ورزشی و شهریه توجه جدی داریم.

قهرمانی افزود: در بازرسی‌ها انجام شده در صورت بی توجهی باشگاه‌ها به اخطارها، نسبت به ارجاع پرونده باشاه‌های متخلف به کمیته رسیدگی به تخلفات باشگاه‌های استان اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: حضور به موقع کارشناسان در مجموعه‌های ورزشی توانسته بسیاری از تخلفات را کاهش دهد.
وی از مدیران باشگاه‌های ورزشی و روسای هیات‌های ورزشی خواست تا با دقت و نظارت بیشتری به موضوع بیمه ورزشکاران توجه داشته باشند.

هم اینک ۴۰۰ باشگاه ورزشی در سطح استان همدان فعالیت دارند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار